اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آمل:

جایگاه روابط‌ عمومی‌ها در حال رشد است/ روابط عمومی موفق سازمان کارآمد دارد

شهردار آمل گفت: با تغییر نگاه مدیران، جایگاه روابط‌ عمومی‌ها در حال رشد است که این روند باید ادامه داشته باشد.

جایگاه روابط‌ عمومی‌ها در حال رشد است/ روابط عمومی موفق سازمان کارآمد دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد امیرسلیمانی صبح امروز در مراسم تجلیل از روابط عمومی شهرداری و سازمان‌های وابسته با بیان اینکه روابط عمومی آیینه تمام‌نمای هر سازمان است، اظهار داشت: شما باید ضمن ارائه برنامه‌های مدون و قابل اجرا و ارائه راهکار به شهردار و مدیران، تحول جدی در زمینه فرهنگ‌سازی و پیشبرد اهداف مدیریت شهری و شهروندان اعمال کنید.

وی با بیان اینکه روز ملی روابط عمومی در ایران فرصتی برای تقدیر از فعالان روابط عمومی در کشور است، افزود: بسیاری از شهروندان در طول شبانه‌روز به طور مستقیم و عینی با فعالیت‌های مختلف شهرداری‌ها در ارتباطند و در این عرصه، روابط عمومی شهرداری‌ها ضمن اینکه حلقه ارتباطی میان شهرداری‌ها و افکار عمومی محسوب می‌شوند، باید از نیازهای شهروندان و دیدگاه‌های نخبگان و رسانه‌ها آگاه شده و فاصله میان این نیازها و سیاستگذاری‌های شهرداری‌ها را کاهش دهند.

وی اظهار داشت: روابط عمومی‌ها از طریق نظرسنجی و پژوهش‌های علمی برای شناسایی نیازهای مردم در عرصه مدیریت شهری و تقویت روابط عمومی مردم‌گرا تلاش کنند.

شهردار آمل روابط عمومی را به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مردم برشمرد و گفت: آنچه که جایگاه روابط عمومی را ارتقا می‌بخشد هنر یک مدیر خوب است که بتواند اهمیت این رسالت خطیر را در نزد مدیران ارشد سازمان‌ها تبیین کرده و همچنین تعامل بین واحدی خوبی با مدیران میانی داشته باشد و بتواند بخوبی وظایف سازمان را به جامعه معرفی و نقطه نظرات مخاطبان را درباره خدمات‌رسانی دریافت، تجزیه و تحلیل کرده و پاسخگو باشد.

شهردار آمل با بیان اینکه سازمانی موفق است که روابط عمومی کارآمد و موفق داشته باشد، اظهار داشت: بیشتر مدیران، روابط عمومی را عامل موفقیت خود و سازمانشان می‌دانند که این جایگاه در سال‌های اخیر تا حدودی رشد کرده و مدیران سازمان با درک وظایف روابط عمومی‌ها و تجهیز آنها، تلاش کردند در راستای نیل به اهداف مورد نظر از این قابلیت مهم استفاده کنند.

 انتهای‌ پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول