به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد امیرسلیمانی صبح امروز در مراسم تجلیل از روابط عمومی شهرداری و سازمانهای وابسته با بیان اینکه روابط عمومی آیینه تمامنمای هر سازمان است، اظهار داشت: شما باید ضمن ارائه برنامههای مدون و قابل اجرا و ارائه راهکار به شهردار و مدیران، تحول جدی در زمینه فرهنگسازی و پیشبرد اهداف مدیریت شهری و شهروندان اعمال کنید.
وی با بیان اینکه روز ملی روابط عمومی در ایران فرصتی برای تقدیر از فعالان روابط عمومی در کشور است، افزود: بسیاری از شهروندان در طول شبانهروز به طور مستقیم و عینی با فعالیتهای مختلف شهرداریها در ارتباطند و در این عرصه، روابط عمومی شهرداریها ضمن اینکه حلقه ارتباطی میان شهرداریها و افکار عمومی محسوب میشوند، باید از نیازهای شهروندان و دیدگاههای نخبگان و رسانهها آگاه شده و فاصله میان این نیازها و سیاستگذاریهای شهرداریها را کاهش دهند.
وی اظهار داشت: روابط عمومیها از طریق نظرسنجی و پژوهشهای علمی برای شناسایی نیازهای مردم در عرصه مدیریت شهری و تقویت روابط عمومی مردمگرا تلاش کنند.
شهردار آمل روابط عمومی را به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مردم برشمرد و گفت: آنچه که جایگاه روابط عمومی را ارتقا میبخشد هنر یک مدیر خوب است که بتواند اهمیت این رسالت خطیر را در نزد مدیران ارشد سازمانها تبیین کرده و همچنین تعامل بین واحدی خوبی با مدیران میانی داشته باشد و بتواند بخوبی وظایف سازمان را به جامعه معرفی و نقطه نظرات مخاطبان را درباره خدماترسانی دریافت، تجزیه و تحلیل کرده و پاسخگو باشد.
شهردار آمل با بیان اینکه سازمانی موفق است که روابط عمومی کارآمد و موفق داشته باشد، اظهار داشت: بیشتر مدیران، روابط عمومی را عامل موفقیت خود و سازمانشان میدانند که این جایگاه در سالهای اخیر تا حدودی رشد کرده و مدیران سازمان با درک وظایف روابط عمومیها و تجهیز آنها، تلاش کردند در راستای نیل به اهداف مورد نظر از این قابلیت مهم استفاده کنند.
انتهای پیام/86011/ح20/ض1002