اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری

35 روابط عمومی برتر ادارات چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

35 روابط عمومی برتر ادارات و دستگاه‌های دولتی استان امروز با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند.

35 روابط عمومی برتر ادارات چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در پنجمین همایش روابط عمومی‌های استان اظهار کرد: روابط عمومی‌ها بازوی توانای ادارات هستند که رسالت اطلاع رسانی را بر دوش دارند.

علی اصغر عنابستانی بصیرت را یکی از ضرورت‌های روابط عمومی‌ها دانست و گفت: شناخت دقیق پیام، بصیرت روابط عمومی است که با تکیه بر ایمان خبر را اطلاع رسانی کند.

عنابستانی افزود: داشتن ذوق، انگیزه و همت در ایجاد رسالت پیام‌رسانی از دیگر ضرورت‌های روابط عمومی‎ها محسوب می‏شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به حماسه کربلا و پیام رسانی این واقعه، خاطرنشان کرد: ابلاغ پیام آنقدر مهم است که امام حسین(ع) برای رساندن پیام اسلام از زندگی‌اش گذشت.

وی داشتن صراحت و حق گویی را از دیگر ملزومات روابط عمومی‌ها برشمرد و یادآور شد: راستگویی و حق‌گویی جز سنت‌های الهی است و ملتی می‌تواند همراه نظام باشد که محرم نظام باشد.

این مسئول با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو، اذعان داشت: کشور در شرایط خاصی قرار دارد که دشمن از یک سو کشور را در تحریم سخت قرار داده و از دیگر سو بزرگترین جنگ روانی علیه ایران به  راه انداخته است.

وی متذکر شد: منکر تخلفات موضوعی در انتخابات نیستیم ولی همیشه انتخابات کشور سالم برگزار شده است، در این راستا روابط عمومی‌ها وظیفه اعتمادسازی دارند.

در پایان با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، معاونین و مدیران کل ادارات استان چهارمحال و بختیاری از 35 روابط عمومی برتر استان تجلیل شد.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول