اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

مدح مدیران از سوی روابط عمومی‌ها عملی نکوهیده است

استاندار کرمان گفت: مدح و ثناگویی مدیران از سوی روابط عمومی‌ها عملی نکوهیده است و روابط عمومی‌ها باید ارتباط تنگاتنگی را بین جامعه و مسولان و بالعکس برقرار کنند.

مدح مدیران از سوی روابط عمومی‌ها عملی نکوهیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیلی نجار شامگاه سه‌شنبه در همایش روابط عمومی‌های استان کرمان در محل باغ شاهزاده ماهان با تبریک اعیاد ماه رجب اظهار داشت: روابط عمومی باید با کلام، اخلاق، رفتار و گفتار خود جاذبه داشته باشد.

وی عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید آیینه تمام‌نمای رفتار و کردار امیرالمؤمنان علی (ع) باشند و کلام آنها نفوذ داشته باشد و این قشر زمانی که بتوانند در امور کاری با تمام وجود اخلاص را داشته باشند به موفقیت دست می‌یابند.

استاندار کرمان مدح و ثناگویی مدیران از سوی روابط عمومی‌ها را عملی نکوهیده دانست و ابراز داشت: روابط عمومی‌ها باید ارتباط تنگاتنگی را بین جامعه و مسولان و بالعکس برقرار کنند.

نجار خواستار بیان زیبایی‌ها از سوی روابط عمومی‌ها به جامعه شد و تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید با اخلاق و رفتار خود در جامعه امیدبخش باشند.

وی با بیان اینکه گاهی بعضی از مدیران دستگاه‌های اجرایی افراد ناکارآمد را به روابط عمومی می‌فرستند، اذعان داشت: این فرد نمی‌تواند بر روی رفتار جامعه اثرگذار باشد و باید در این زمینه بازنگری کنیم.

مقام عالی دولت در استان کرمان با گرامیداشت روز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی از خانواده‌ روابط عمومی‌‌ دستگاه‌های اجرایی قدردانی کرد.

نجار با اشاره به اینکه انتخابات نزدیک است، گفت: مقام معظم رهبری سال جاری را با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند و باید امید و نشاط به جامعه وارد شود.

وی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید به این نکته توجه داشته باشند که با توجه به اینکه دشمن دنبال این است که امید را از جامعه بگیرد ما هم ناخود آگاه با این توطئه دشمن همراهی نکنیم.

استاندار کرمان خواستار ارائه اطلاعات لازم و فعالیت‌های انجام شده از سوی روابط عمومی‌ها به جامعه شد و خاطر نشان کرد: در روز سه‌شنبه 31 اردیبهشت ماه جاری حدود 750 کیلومتر راه، 7 هزار و 800 واحد مسکونی و کارخانه بزرگ ذغال‌شویی در استان کرمان به دست رئیس جمهور افتتاح شد.

انتهای پیام/80019/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول