اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

روابط عمومی‌ها از حالت رکود خارج شوند

فرماندار نکا گفت: مسئولان روابط عمومی باید هوش و استعداد خودشان را بالا ببرند و از خودشان خلاقیت نشان داده و از حالت خموشی و رکود خارج شوند.

روابط عمومی‌ها از حالت رکود خارج شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی امروز در همایش روابط عمومی‌های ادارات نکا در سالن فرمانداری این شهرستان با گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات، اظهار داشت: خبرنگاران نقش روابط عمومی‌های رایگان را برای دستگاه‌ها ایفا می‌کنند.

وی افزود: مدیران اطلاعات و آمار را با منطق قابل دفاع در اختیار خبرنگاران قرار دهند و مسئولان مطمئن باشند که خبرنگاران امین همه هستند و در اطلاع‌رسانی دقیق و مطمئن عمل می‌کنند.

رجبی خاطرنشان کرد: مسئولان روابط عمومی باید از خودشان خلاقیت نشان دهند و از حالت خموشی و رکود خارج شوند.

فرماندار نکا گفت: روابط عمومی‌ها مشکلات مردم را به مدیر و عملکرد مدیر را به مردم ارائه می‌کند و با ایجاد این ارتباط دوطرفه در پیشبرد امور دخالت دارد.

رجبی یادآور شد: برخی از ارتباطات و کارهای ما یا از روی بی‌اطلاعی است یا بی‌تفاوتی که بی‌اطلاعی را با مطالعه می‌توان برطرف کرد اما بی‌تفاوتی نیازمند خلاقیت است.

فرماندار نکا در ادامه با تاکید بر خلق حماسه سیاسی در انتخابات اظهار داشت: انتخابات باید پرشور برگزار شود و حضور گسترده مردم حس شود. 

رجبی افزود: همه ما مدیران، مسئولان روابط عمومی، خبرنگاران و... در روشنگری جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات و نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمنان و خوشحالی رهبری نقش موثر و مهم باید ایفا کنیم.

مدیرکل پست استان مازندران نیز در این همایش گفت: روابط عمومی‌ها به مدیران کمک شایانی می‌کنند و خدمتگذار خوبی برای مردم هستند.

عبدالرضا هدایتی اظهار داشت: روابط عمومی بازوی پرتوان یک مدیر است و رسیدن یک سازمان را به تعالی تقویت می‌کند.

وی گفت: امروز جنگ تکنولوژی و الکترونیک است و ارتباط نقش بسزایی در سیاست‌های جهان دارد و امروز همه چیز از طریق الکترونیک و مجازی انتقال پیدا می‌کند.

هدایتی افزود: در عرصه ارتباطات انسان نقش اصلی را بازی می‌کند و بوجود آورنده و ارتقای سطح ارتباطات به دست انسان است.

انتهای پیام/86002/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول