اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات

روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های همدان حائز رتبه برتر شد

در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در استان همدان، روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان موفق به کسب رتبه برتر شد.

روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های همدان حائز رتبه برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان، در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در استان همدان، روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان موفق به کسب رتبه برتر شد.

این مراسم با حضور استاندار، جمعی از مدیران کل استان و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های دولتی استان در سالن اجتماعات شهید دوروزی موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

موضوع مراسم گرامی داشت روز ارتباطات و روابط عمومی و معرفی روابط عمومی های برتر استان بود که با بررسی عملکرد و  آثار ارسالی روابط عمومی‌های ادارات در سال91، توسط داوران و متخصصان روابط عمومی و اساتید دانشگاه‌های استان برگزار و نفرات برتر روابط عمومی‌های استان معرفی و با اهدای لوح تقدیر و هدایا از سوی استاندار مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس این خبر استاندار همدان در لوح تقدیر اهدا شده به روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان، به وظیفه مهم ایجاد حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان و تلاش و مساعی در انجام وظایف و اطلاع‌رسانی شفاف و تنویر افکار عمومی اشاره و از روابط عمومی تقدیر کرده است.

گفتنی است، در بررسی عملکرد ارسال شده آثار ارسالی از سوی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استانی در شاخه‌های، پرتال ادارات، ارتباط با رسانه‌ها، ارتباطات الکترونیک، اطلاع‌یابی و نظرسنجی، تحقیقات  و ... مورد بررسی و داوری قرار گرفته که روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان موفق به کسب عنوان برتر در گروه ادارات استان شد.

انتهای پیام/2499/ی/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول