اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

روابط عمومی مغز متفکر سازمان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین روابط عمومی‌ها را مغز متفکر هر سازمان دانست و عملکرد این مجموعه را موجب افزایش انگیزه در هر سازمانی معرفی کرد.

روابط عمومی مغز متفکر سازمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مرتضی موسی‌خانی اظهار داشت: روابط عمومی قوی می‌تواند مغز متفکر یک سازمان باشد و خوشبختانه یکی از عوامل اصلی موفقیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی، انعکاس گسترده فعالیت‌های این دانشگاه توسط همکاران فداکار مجموعه اداره کل روابط عمومی این دانشگاه است.

وی ادامه داد: روابط عمومی هنری خلاقانه است و امروز به واسطه همکاران هنرمند و کوشای روابط عمومی شاهد انعکاس موفقیت‌های دانشگاه بوده و به واسطه این موفقیت‌ها کار کردن در دانشگاه موجب افتخار شده است.

وی با اشاره به پیشینه پر افتخار شهر قزوین یادآور شد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تغییرات شگرفی در شهر قزوین به وجود آورده و موجب پیشرفت‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی زیادی در منطقه شده است. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در ادامه با تقدیر از دانشجویان همکار در روابط عمومی دانشگاه بیان داشت: خوشبختانه با مدیریت مسئول روابط عمومی حضور چشمگیر دانشجویان در اجرای برنامه‌ها و مراسم مختلف دانشگاه همچون مسابقات بین‌المللی روبوکاپ، جشن دانش آموختگی؛ تورهای دانش‌آموزی و برگزاری کنکورهای مختلف را شاهد هستیم.

انتهای پیام/2667/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول