اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برترین روابط عمومی ورزش تهران

روابط عمومی اداره ورزش ورامین برترین روابط عمومی ورزش تهران شد

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین لوح برترین روابط‌عمومی اداره‌های ورزش و جوانان استان تهران را دریافت کرد.

روابط عمومی اداره ورزش ورامین برترین روابط عمومی ورزش تهران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین،‌ مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در مراسم تقدیر از برترین‌های روابط عمومی  که در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان تهران برگزار شد، لوح برترین روابط‌عمومی اداره‌های ورزش و جوانان استان تهران را دریافت کرد.

در این مراسم که با حضور 78 روابط عمومی اداره‌ها، حوزه‌ها، بخش‌ها و هیئت‌های ورزشی برگزار شد، محمد‌حسین نژادفلاح مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران این لوح را به نماینده اداره ورزش و جوانان ورامین اهدا کرد.

حضور فعال در عرصه روابط‌عمومی، توسعه و تحقق همه جانبه ارتباطات، خدمت به نسل جوان و برخورداری از قابلیت‌های موجود در کنار ارایه عملکرد و برنامه‌های تدوین شده، از جمله بخش‌هایی بود که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مورد ارزیابی جهت شناخت برترین‌ها در نظر گرفته شد.

در این مراسم اداره‌های پاکدشت، اسلامشهر، پردیس، شهریار و شمیرانات در کنار حوزه‌های شمال‌شرق و جنوب‌شرق نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام/2462/ط

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول