اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

خبرنگاران مازندرانی از روابط‌عمومی‌ها تجلیل می‌کنند

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران آمل گفت: خبرنگاران مازندرانی در شهرستان آمل از روابط‌عمومی‌های برتر تجلیل می‌کنند.

خبرنگاران مازندرانی از روابط‌عمومی‌ها تجلیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، نعمت قربانی عصر امروز در نشست هیئت مدیره این انجمن با اشاره به اینکه در هفته روابط عمومی و ارتباطات تجلیل از روابط‌عمومی‌های برتر شهرستان آمل صورت می‌گیرد، افزود: این اقدامی نمادین است که از سوی انجمن صنفی خبرنگاران تدارک دیده شده است تا به پاس خدمات این قشر از فعالیت‌های آنان تجلیل شود.

وی با بیان اینکه بیش از 120 مدیر دستگاه و نهاد اجرایی به همراه روابط‌عمومی‌های خود به این مراسم دعوت شده‌اند، یادآور شد: از مدیران خواسته شده است که به همراه روابط‌عمومی‌های خود در این مراسم حضور داشته باشند.

قربانی با تاکید بر ارتباط دو سویه و متقابل روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها تصریح کرد: این دو قشر همکار هم محسوب شده و در ارتباط متقابل با یکدیگر قراردارند.

وی بیان داشت: با این همایش امیدواریم تعاملات میان روابط‌عمومی‌ها نهادهای اجرایی و رسانه‌ها افزایش یابد و انجمن صنفی به عنوان پایه‌گذار این حرکت در استان مازندران تلاش می‌کند به یک فرهنگ ارتباطی و رسانه‌ای موثر دست یابد.

این خبرنگار مازندرانی با اشاره به اینکه روابط‌عمومی‌ها مهمترین رکن یک مجموعه بعد از رئیس آن اداره به شمار می‌روند، خاطرنشان کرد: هنوز به درستی به جایگاه روابط‌عمومی‌ها پرداخته نشده است و این بخش در ادارات و نهادها مغفول است.

وی با تاکید بر اینکه به درستی می‌دانیم بسیاری از افراد با رشته‌های تحصیلی غیرمرتبط در این بخش تخصصی کار می‌کنند، افزود: ارتباطات و روابط عمومی یک فن و تخصص است که امیدواریم بتوانیم این مهم را در میان دستگاه‌های اجرایی نهادینه کنیم.

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل با بیان اینکه امروز بسیاری از روابط‌عمومی‌ها از حداقل امکانات برای فعالیت در مجموعه خود بهره‌مند نیستند، گفت: حضور روابط عمومی‌ها و مدیران در کنار هم می‌تواند فضای مناسبی برای برای توسعه جایگاه این بخش به شمار برود.

وی از حضور احتمالی مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در این همایش خبر داد و افزود: نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران ویژه این همایش خواهد بود.

قربانی بیان کرد: در این همایش یکی از اساتید رشته روابط عمومی به ایراد سخنرانی تخصصی خواهد پرداخت.

وی اعلام کرد: در همایش تجلیل از روابط‌عمومی‌های برتر شهرستان آمل، مدیران نمونه در عرصه اطلاع‌رسانی و ارتباطات نیز تجلیل می‌شوند.

انتهای‌ پیام/86011/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول