اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استاندار قم:

70 درصد تحصیلات مدیران روابط عمومی‌ها در قم غیرمرتبط است

مدیرکل روابط عمومی استاندار قم با بیان اینکه 70 درصد تحصیلات مدیران روابط عمومی‌ها در قم غیرمرتبط است، گفت: روابط عمومی‌ها بازوی توانمند مدیران هستند و در جلسات مختلف نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

70 درصد تحصیلات مدیران روابط عمومی‌ها در قم غیرمرتبط است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد جواد آل احمد پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت روابط عمومی‌ها که در سالن معصومیه استانداری قم برگزار شد با بیان اینکه بیش از 100 دستگاه دولتی در قم وجود دارند اظهار کرد: میانگین سنی مدیران روابط عمومی این ادارات 30 سال است.

وی افزود: میانگین تحصیلات مدیران روابط عمومی در قم کارشناسی است اما 70 درصد آنها تحصیلاتی غیرمرتبط با کار خود دارند.

مشاور استاندار قم با بیان اینکه سه درصد مدیران روابط عمومی در قم را زنان تشکیل می‌دهند خاطرنشان کرد: در مجموع می‌توان گفت روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای مختلف در قم فعالیت خود را به خوبی انجام می‌دهند و سعی در ارتباط گسترده میان مردم و دستگاه‌ها دارند.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها بازوی توانمند مدیران هستند و در جلسات مختلف نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

آل احمد با بیان اینکه استاندار قم همواره اهمیت ویژه‌ای برای روابط عمومی قائل بوده است گفت: مدیران ادارات و نهادهای دولتی هم باید همین رویه را در پیش بگیرند تا روابط عمومی‌ها بتوانند وظیفه اصلی خود را که اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق به مردم است به خوبی انجام دهند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در خردادماه سال جاری خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها باید در راستای جذب حداکثری و حضور پرشور اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای نقش‌آفرین باشند.

انتهای پیام/78004/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول