اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان عنوان کرد

تقویت روابط عمومی‌ها عامل موفقیت مدیران ادارات/ آبگیری 2 سد در سفر چهارم دولت به کردستان

استاندار کردستان با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی عملکرد دستگاه‌های اداری، موفقیت مدیران را در گرو تقویت روابط عمومی ادارات تابعه عنوان کرد.

تقویت روابط عمومی‌ها عامل موفقیت مدیران ادارات/ آبگیری 2 سد در سفر چهارم دولت به کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی بعد از ظهر امروز در گردهمایی روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های دولتی استان در سنندج اظهار کرد: مدیران موظف هستند در خدمت روابط عمومی‌ها باشند و آنان را تقویت کنند چرا که موفقیت روابط عمومی‌ها لازمه موفقیت آنان است.

به گفته استاندار کردستان، بر اساس اظهارات شورای روابط عمومی‌های استان، اغلب روابط عمومی‌های ادارات ضعیف هستند که نیاز به تقویت دارند و مدیران وظیفه دارند برای موفقیت خود و دستگاه متبوع، آنان را حمایت نمایند.

شهبازی اضافه کرد: مصوبات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان باید پیگیری و اجرایی شود تا نقاط ضعف در مسیر کار این بخش از ادارات مرتفع و نقاط قوت آنان تقویت شود.

وی در ادامه به انتخابات پیش‌رو در 24 خردادماه امسال اشاره و تصریح کرد: این انتخابات تجلی حماسه سیاسی است و روابط عمومی ادارات باید نقش خود در زمینه مشارکت حداکثری مردم در این عرصه سیاسی را ایفا کنند.

به گفته استاندار کردستان، روابط عمومی‌ها با اطلاع‌رسانی و انعکاس عملکرد نظام اسلامی به مردم زمینه نشاط در بین آنان را به وجود می‌آورند و این مهم زمینه مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی را فراهم می‌سازد.

شهبازی مردم کردستان را مردمی ولایی و وفادار به نظام اسلامی خواند که همواره با حضور خود امیدهای دشمنان در زمینه تسلط بر افکار این منطقه را به یأس تبدیل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با توجه به حجم خدمات ارائه شده در استان کردستان، مردم در این دوره از انتخابات بیشتر از دوره‌های گذشته مشارکت داشته باشند.

استاندار کردستان گفت: مردم کردستان در حقیقت با حضور در انتخابات 24 خردادماه ضمن تحقق حماسه سیاسی، انتظارات مقام معظم رهبری از مردم این منطقه را هم به منصه ظهور و بروز می‌رسانند.

وی در پایان با اشاره به آبگیری دو سد در سفر اخیر رئیس جمهوری به استان کردستان، از آبگیری دو سد دیگر در سفر چهارم هیئت دولت به کردستان خبر داد.

انتهای پیام/79001/30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول