اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار عنوان کرد

واگذاری زمین و آب به متقاضیان کشاورزی در شهرستان انار

فرماندار شهرستان انار گفت: زمین و آب از طریق جهاد کشاورزی با هماهنگی فرمانداری در اختیار متقاضیان بخش کشاورزی قرار می‌دهیم.

واگذاری زمین و آب به متقاضیان کشاورزی در شهرستان انار

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، غلامعلی موحدی‌نیا ظهر امروز در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان انار با دستور کار بررسی اعتبار تسهیلات اختصاص داده شده برای سال جاری اظهار داشت: با روش‌هایی مانند افزایش عملکرد در هکتار، روش‌های علمی باغداری، مدیریت صحیح منابع آب و توسعه طرح‌های آبیاری تحت فشار و زیر سطحی و اجرای سیستم‌های مکانیزه آبیاری در‌صدد هستیم که راندمان آبیاری را افزایش دهیم.

وی افزود: در زمینه گسترش صنایع تبدیلی کشاورزی، تولید قارچ، دامپروری، تولیدات دام و طیور نیز برنامه‌هایی در دست اقدام است که از جمله آنها دریافت مجوز تخصیص آب مجتمع دامپروری بیاض است.

موحدی‌نیا تصریح کرد: زمین و آب هم از طریق جهاد کشاورزی با هماهنگی فرمانداری در اختیار متقاضیان قرار می‌دهیم.

وی گفت: با توجه به اینکه 300 میلیارد ریال تسهیلات برای شمال استان کرمان در نظر گرفته شده است، امیدواریم بتوانیم بخشی از این اعتبار را در شهرستان انار جذب کنیم.

همچنین فرماندار شهرستان انار به همراه معاون برنامه‌ریزی فرمانداری از اداره گاز، منابع طبیعی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان بازدید کرد.

غلامعلی موحدی‌نیا در این بازدیدها به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: سرنوشت کشور برای چهار سال آینده با این انتخابات رقم می‌خورد و وظیفه ماست که فرد اصلح را با رهنمودهای مقام معظم رهبری شناخته و به آن رأی دهیم.

وی با اشاره به جهت‌گیری تلاش‌ها و توطئه‌های بدخواهان ملت ایران برای جلوگیری از تحقق حماسه اقتصادی و سیاسی تصریح کرد: به فضل خداوند، ملت ایران و مسئولان‌ با عزم راسخ خود‌ دشمن را در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی مأیوس می‌کنند.

موحدی‌نیا عنوان کرد:‌ بر ما مسئولان دستگاه‌ها و ادارات دولتی لازم است تا به بهترین نحو در خدمت‌رسانی به خلق خدا و این مردم همیشه در صحنه بکوشیم.

انتهای پیام/80021/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول