اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جهادکشاورزی مازندران خبر داد

صادرات 11 هزار تن محصولات کشاورزی از مازندران

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی مازندران از صادرات بیش از 10 هزار و 944 تن انواع محصولات کشاورزی استان به خارج کشور خبر داد.

صادرات 11 هزار تن محصولات کشاورزی از مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمد جعفری اظهار داشت: در فروردین ماه سال 92، 10 هزار و 944 تن انواع محصولات کشاورزی به ارزش بیش از 16 میلیون و 379 هزار و 790 دلار از استان مازندران به خارج از کشور صادر شد.

وی افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزنی 75 درصد و از لحاظ ارزش 76 درصد سیر صعودی داشته است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران فرآورده‌های لبنی، سیب درختی، گل گیاه و کیوی را از جمله محصولات صادراتی استان مازندران در فروردین ماه امسال برشمرد و گفت: عراق، روسیه، امارات متحده عربی و کشورهای آسیای میانه از جمله کشورهای هدف بوده‌اند.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، جعفری افزایش سطح مهارتی و تخصص صادرکنندگان محصولات کشاورزی، معرفی بازارهای هدف جدید به صادرکنندگان، بسته‌بندی مناسب و مطلوب کالاها، افزایش نرخ ارز، پرداخت تسهیلات به صادرکنندگان، افزایش تقاضا و تقویت فعالیت‌های بازاریابی را از جمله علل رشد صادرات محصولات و فرآورده‌های لبنی، گل، گیاه و کیوی استان در فروردین ماه امسال عنوان داشت.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول