اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر خبر داد

اختصاص 50 میلیارد ریال تسهیلات برای کمک به بخش کشاورزی مناطق زلزله‌زده

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر از اختصاص 50 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای بازسازی و نوسازی اماکن دامی در مناطق زلزله‌زده دشتی خبر داد.

اختصاص 50 میلیارد ریال تسهیلات برای کمک به بخش کشاورزی مناطق زلزله‌زده

نوذر منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: بر اثر وقوع زلزله در شهرستان دشتی به بخش‌های مختلف کشاورزی این شهرستان در عرصه‌های دامی خساراتی وارد شد.

وی بیان کرد: جهاد کشاورزی با تمام توان از روز وقوع زلزله در مناطق زلزله‌زده حضور داشته و علاوه بر امدادرسانی، به کشاورزان خسارت دیده هم کمک کرد.

وی خاطر نشان کرد: تسهیلاتی مشابه تسهیلات فوق به‌منظور عملیات آب و خاک نیز در دست پیگیری است که به محض ابلاغ به استان اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر از اختصاص 50 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای بازسازی و نوسازی اماکن دامی در مناطق زلزله‌زده دشتی خبر داد و بیان داشت: پس از پیگیری‌های فراوان، وزارت جهاد کشاورزی با این اعتبار موافقت کرد که از محل اعتبارات متمرکز طرح توسعه بخش کشاورزی به زلزله زدگان آسیب دیده شنبه و طسوج شهرستان دشتی کمک شود.

منفرد گفت: این تسهیلات به صورت ارزان قیمت در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند برای دریافت این تسهیلات به مراکز خدمات جهاد کشاورزی یا مدیریت جهاد کشاورزی دشتی مراجعه و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/66006/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول