اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان خبر داد

ارائه خدمات کشاورزی توسط دفاتر پیشخوان دولت در روستاها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: خدمات کشاورزی توسط دفاتر پیشخوان دولت در روستاهای استان ارائه می‌شود.

ارائه خدمات کشاورزی توسط دفاتر پیشخوان دولت در روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری همدان، کریم مطهری صبح امروز در کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان همدان اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی در روستاهایی که دفاتر ICT وجود دارد یک نیروی متخصص مستقر کند و اگر این دفاتر وجود ندارد تقاضای ایجاد یک دفتر فنی و مهندسی را ارائه دهد.

وی گفت: ارائه فرآیندها و خدمات فنی و مهندسی کشاورزی در دفاتر پیشخوان و اینکه شرکت فنی مهندسی خدمات کشاورزی را به دفاتر پیشخوان واگذار کند در دست بررسی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان تصریح کرد: کارگروه پیشخوان شهری بر دفاتر روستایی هم نظارت دارد و در برخی روستاها که دفاتر وجود ندارد اما با توجه به ضرورت وجود دفاتر فنی مهندسی جهاد کشاورزی، باید اقدام شود و جهاد کشاورزی مجوز بگیرد و دفتر راه‌اندازی کند.

وی خاطرنشان کرد: در روستاهایی که دفتر خدمات روستایی وجود دارد نباید دفتر دیگری ایجاد شود چرا که علاوه بر اینکه شغلی ایجاد نشده اشتغالی هم از دست می‌رود.

مطهری ادامه داد: برای ایجاد دفاتر روستایی حتماً باید با کارگروه دفتر پیشخوان خدمات دولت استان هماهنگی شود.

وی اظهار داشت: براساس تفاهم نامه‌ای با شرکت فرآورده‌های نفتی قرار شده خدمات این شرکت به دفاتر پیشخوان واگذار شود و این دفاتر خدمات آموزشی داشته باشند که این طرح به نتیجه رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: شرکت شهرک های صنعتی در حال بررسی واگذاری برخی خدمات به دفاتر پیشخوان است که هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی تصریح کرد: مخابرات نمی‌تواند دفاتر پیشخوان دولت را وادار کند که تنها خدمات این شرکت را ارائه کنند چرا که این کار خلاف اصل رقابت و خلاف قانون و توافقات مسوولان است و شرکت مخابرات برای اصلاح این روند یک ماه فرصت دارد.

مطهری گفت: تمام تلاش مسئولان این است که مردم به راحتی به خدماتی که دولت ارائه می‌دهد دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول