اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

برای نابودی ایران از هر انگشت آمریکا هزار هنر می‌بارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از هر انگشت آمریکا هزار هنر برای نابودی ایران می‌بارد و مرد آن کسی نیست که بگوید با آمریکا سازش می‌کنم مرد کسی است که با صلابت در مقابل آمریکا و ایادی‌اش بایستد.

برای نابودی ایران از هر انگشت آمریکا هزار هنر می‌بارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در جمع مسئولان امور صنفی شهرستان‌های استان کرمان گفت: اقتصاد ایران با سازش با آمریکا نه‌تنها بهبود نمی‌یابد، بلکه تجربه دیگر کشورهایی که با آمریکا سازش کرده‌اند، نشان می‌دهد سازش با آمریکا موجب سقوط کشورها است.

نقدی تاکید کرد: ما بمباران‌های شیمیایی، تورم‌های 50 درصدی و اعتصابات و فشارهای اقتصادی زمان انقلاب و جنگ تحمیلی را تحمل کردیم، پس می‌توانیم با فشارها و گرانی‌های جهت‌دار که آمریکا با هدف استعمارگری به کشورمان وارد می‌کند، مقابله کنیم.

وی افزود: کشور مصر نمونه‌ای بارز از سازش‌ها است که با امضای قرارداد کمپ دیوید هزاران دلار به مصر کمک شد، اما امروز مصری‌ها هیچ اختیاری از خودشان ندارند و حتی توان اعدام فردی مثل حسنی مبارک را ندارند.

نقدی یادآور شد: امروزه بیش از 2 میلیون مصری در قبرستان‌ها می‌خوابند و گاز مصر با قیمتی بسیار ارزان و مفت در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته است و توان قطع آن را ندارد.

وی افزود: اقتصاد ما نفتی است و با فروش نفت دولت تقویت می‌شود و سازش با آمریکا به شدت قیمت نفت را پایین می‌آورد و نخستین پیامد سازش با آمریکا قطع یارانه و بعد از آن ناتوانی دولت برای پرداخت حقوق کارمندان است.

نقدی با اشاره به اینکه از هر انگشت آمریکا هزار هنر برای نابودی ایران می‌بارد، گفت: آمریکا هر ساله در جشنواره‌های فیلم به فیلم‌های ضد ایرانی جایزه می‌دهد و حتی در میادین ورزشی از دشمنی و ضابع کردن حق ورزشکاران ایرانی کوتاهی نمی‌کند.

وی با یادآوری اینکه در زمان انقلاب بیش از نیمی از جمعیت ایران بی‌سواد مطلق بودند، اضافه کرد: امروز ما 4 میلیون دانشجو در سطح کشور داریم و رتبه علمی 17 دنیا را با سرعت شگفت‌انگیزی طی می‌کنیم.

وی دستاورد تعامل با آمریکا را رکود در زمینه‌های مختلف علمی، صنعتی، فناوری و غیره عنوان و تاکید داشت: مردم ما با سازش با آمریکا به رفاه نمی‌رسند و مرد آن کسی نیست که بگوید با آمریکا سازش می‌کنم، مرد کسی است که با صلابت در مقابل آمریکا و ایادی‌اش بایستد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر انتخاب رئیس جمهور سازش‌ناپذیر گفت: بازار ما خط‌شکن دوره انقلاب بود و بازاریان باید به جای واردات محور بودن، صادرات محور شوند تا بتوانیم نقش‌آفرین عرصه حماسی اقتصادی باشیم.

نقدی گفت: تمام عهدنامه‌های گذشته با آمریکا نشان از این دارد که آمریکا خواستار عقب ماندگی و رکود ملت و کشور ایران بوده است و امروز عده‌ای در این معرکه دعوت به سازش با آمریکا می‌کنند تا مشکلات حل شوند، اما این فقط یک خیال باطل است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: زمانی که آمریکا بزرگترین ابرقدرت دنیا بود مردم ایران با سوادی اندک و نداشتن تجهیزات با دست خالی دست آمریکا را از کشور کوتاه کردند و امروز دیگر ایران، ایران سابق نیست، بلکه یکی از کشورهای برتر دنیا است.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه سردار نقدی با بی‌سیم 27 پایگاه بسیج اصناف را در استان کرمان افتتاح کرد.

این پایگاه‌ها که در شهرستان‌های جیرفت، بم و سیرجان هستند از محل طرح تجهیز سازمان بسیج اصناف و مجامع امور صنفی راه‌اندازی شدند.

انتهای پیام/2446/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول