اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

باز کردن باب مذاکره با آمریکا فقط یک خیال باطل است

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به در پیش بودن ایام انتخابات افزود: در این روزها اگر برخی تصور می‏کنند می‏توانند باب مذاکره با آمریکا را باز کنند، این فقط یک خیال باطل است.

باز کردن باب مذاکره با آمریکا فقط یک خیال باطل است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری ظهر امروز در خطبه‏های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه فیروزکوه که در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان اگر تصور می‏کنند می‏توانند ملت را از صحنه دور کنند، سخت در اشتباه هستند.

وی ادامه داد: آنان به خیال باطل خود فکر می‏کنند می‏توانند مواضع مسئولان نظام را تغییر دهند، اما زهی خیال باطل که سخت در اشتباه هستند.

استیری خطاب به نامزدها و کاندیداهای انتخابات هشدار داد: افرادی که در صحنه رقابت حاضرند، خیال باطلی در باز کردن باب مذاکره با آمریکا نداشته باشند؛ چراکه مردم در روز 24 خرداد ماه با حضور پرشور و شعور در این عرصه انتخابات، دست رد بر سینه آنان خواهند زد.

تحریم‏ها ظرفیت ملت بزرگ ایران را افزایش داده است

امام جمعه فیروزکوه گفت: تحریم‏ها و فشارهای دشمنان با افزایش ظرفیت ملت بزرگ ایران، استعدادهای زیادی را در کشور به منصه ظهور رسانیده است.

استیری با اشاره به در پیش بودن اول خرداد، سالروز آغاز محاصره اقتصادی ایران در سال 59، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با پیروزی در انقلاب شکوهمند اسلامی گنج بزرگ استقلال را به دست آورد.

وی گفت: با تحقق این امر، آرامش دشمنان و همه آنانی که مطامع خود را در این کشور دنبال می‏کردند، به هم ریخت و همواره بر آن بودند تا به نوعی این گنج را از ایران بگیرند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه با بیان اینکه غرب هیچ وقت خیرخواه ما نبوده و نیست، افزود: تحمیل جنگ، محاصره اقتصادی، تهدید، ارعاب و تحریم‏ها، ابزارهای مختلف دشمنان در جهت تحت سیطره درآوردن کشورها از جمله ایران در قرن بیستم بود.

ایران و ایرانی ترسی از دشمنان ندارند

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: از آنجایی که ایران و ایرانی ترسی از دشمنان ندارند و دل خود را با خداوند پیوند داده‏اند، دشمنان هیچ‏گاه در ایران موفق نشدند.

استیری ادامه داد: امروز حتی می‏بینیم شعار «مرگ بر آمریکا» به عنوان یکی از تعقیبات نمازهای‌جمعه و جماعات است که با مشت‏های گره کرده مردم ابراز می‏شود.

وی خاطرنشان کرد: البته کسی منکر مشکلات برآمده از تحریم‏ها و فشارهای دشمنان نیست، اما آنچه مسلم است در کنار آن ظرفیت بزرگ ملت ایران ارتقا یافته و استعدادهای زیادی به منصه ظهور رسیده است.

انتهای پیام/2568/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول