اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون روابط بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین:

زمانی که در دنیا تنها بودیم با آمریکا سازش نکردیم

معاون روابط بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه زمانی که در دنیا تنها بودیم با آمریکا سازش نکردیم، گفت: در حال حاضر تمام جنبش‌های آزادی‌خواه و عدالت‌خواه امیدشان به انقلاب اسلامی است.

زمانی که در دنیا تنها بودیم با آمریکا سازش نکردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، احمد اسفندیاری بعد از ظهر امروز در نشست بصیرتی سیاسی حضور حداکثری در انتخابات که با حضور هزاران بسیجی در سالن اجتماعات معلم این شهر برگزار شد، اظهار داشت: نامگذاری سال جدید به عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب نشان از درایت و حکمت والای ایشان است.

وی با بیان اینکه زمانی که در دنیا تنها بودیم با آمریکا سازش نکردیم، گفت: در حال حاضر تمام جنبش‌های آزادی‌خواه و عدالت‌خواه امیدشان به انقلاب اسلامی است.

معاون روابط بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین افزود: آمریکا در حالت پل مسابقه کشتی قرار دارد و هر لحظه ممکن است از سوی جمهوری اسلامی ضربه فنی شود و در تمام زمینه‌ها با این استکبار جهانی در جنگ تمام‌عیار قرار داریم و در اوج قدرت به سر می‌بریم.

اسفندیاری به تحولات اخیر در نظام سرمایه‌داری نیز اشاره کرد و ابراز داشت: امروز نظام سرمایه‌داری در بیشتر صحنه‌ها در حال فروپاشی است.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود در مورد مسئله دو انتخابات پیش رو نیز خاطرنشان کرد: دشمن در مرحله نخست به دنبال ایجاد فضای بی‌اعتمادی و بی‌تدبیری به ولایت فقیه است که آحاد مردم باید در این زمینه هوشیار و بصیر باشند.

وی گفت: سیاه‌نمایی وضعیت موجود و همچنین خدمات 34 سال گذشته دولت‌های مختلف در نظام جمهوری اسلامی، ناامیدی مردم نسبت به آینده و خوش‌بین کردن جامعه به کشورهای غربی از ترفندهای شوم دشمنان در انتخابات پیش رو است.

اسفندیاری در ادامه سخنان خود اذعان داشت: اقشار گوناگون مردم باید مراقب و مواظب ایجاد جنگ‌های روانی در انتخابات پیش رو باشند.

معاون روابط بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین به مسئله تحولات سوریه نیز اشاره کرد و اذعان داشت: می‌توان گفت در سوریه یک جنگ جهانی اتفاق افتاده، اما نیروی‌های مقاومت در اوج قدرت هستند و در دو سال اخیر دشمنان موفق به پیشبرد اهداف خود نشدند.

انتهای پیام/‌2448/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول