اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1 / حجت‌الاسلام تویسرکانی:

خلق حماسه سیاسی تسریع‌کننده سقوط آمریکا و رژیم صهیونیستی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین: خلق حماسه سیاسی تسریع‌کننده سقوط آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

خلق حماسه سیاسی تسریع‌کننده سقوط آمریکا و رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی در مراسمی که با حضور فرماندهان، شورای حوزه‌های بسیج و جمعی از بسیجیان ناحیه امام رضا (ع) برگزار شد با بیان اینکه غیرت انسان همواره باید علیه ظالم باشد به تشریح ویژگی‌های ظالمین پرداخت و اظهار داشت: طبق آیات قرآن مجید، ظالمین دو گروه هستند، یک گروه ملحد و یک گروه منحرفین، گروه اول کسانی هستند که کفر و الحاد را تبلیغ کرده و با اصل دین مبارزه می‌کنند.

وی ادامه داد: گروه دوم کسانی هستند که با اصل دین مبارزه نمی‌کنند ولی بد دین هستند، وقتی در زندگی امام هادی (ع)  بررسی می‌کنیم، می‌بینیم تصوف بیشترین گروهی بودند که مشکلات متعددی را برای ایشان ایجاد کردند و به تعبیر امام راحل صوفی‌ها مارهای خوش خط و خال هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه خداوند برای استقرارش بر روی زمین ولی منصوب کرده و ضروری‌ترین دلیل برای اثبات ولایت پیاده کردن احکام الله است،‌ اظهار داشت: قرآن کتاب آسمانی است و زمانی این نسخه شفا بخش بشر می‌شود که در تمام زوایای زندگی حاکم باشد، قرآن باید از طاقچه‌ها به متن زندگی مردم وارد شود و این کار نیاز به ولی و ولایت دارد.

تویسرکانی با بیان اینکه همیشه دو گروه مقابل ولایت ایستاده و اجازه تحقق فلسفه وجود آن را نداده‌اند، ‌گفت: امروز در جامعه با بد دین‌ها مواجه هستیم، این‌ها افرادی هستند که پرچم دین را بلند کرده‌ و شعار دین سر می‌دهند اما در برابر ولایت صف‌آرایی می‌کنند.

حماسه سیاسی تسریع‌کننده سقوط آمریکا و اسرائیل است

وی ادامه داد: ما بسیجیان وارد یک دوران جدیدی شده‌ایم که از حساسیت بالایی برخوردار است و آن انتخابات ریاست جمهوری است و این حادثه با توجه به وضعیت حساس کشور، بیداری اسلامی در منطقه، اوضاع سوریه و بحرین رویدادی معمولی نیست و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اگر حماسه سیاسی در ایران به وقوع بپیوندد سقوط آمریکا و نابودی اسرائیل چندین سال زودتر صورت می‌گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه این انتخابات مهم‌ترین رویداد انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی آن است، اظهار داشت: حساسیت این موضوع فقط مختص ایران نیست بلکه بحث منطقه خاورمیانه و زمینه‌سازی برای حضرت مهدی (عج) و از بین رفتن اسرائیل مطرح است و دشمن نمی‌خواهد این حماسه شکل بگیرد.

ایجاد تنش بین طرفداران نامزدها سدی در برابر تحقق حماسه سیاسی

تویسرکانی با طرح این سئوال که اگر قرار باشد حماسه سیاسی شکل بگیرد باید دارای چه مؤلفه‌هایی باشد، گفت: یکی از برنامه‌های دشمن برای تحقق نیافتن این حماسه، ایجاد فضای آشوب در کشور است، هنگامی که در کشور آشوب و تنش باشد حماسه سیاسی شکل نمی‌گیرد و هر کسی که عاشق انقلاب، نظام و شهدا است باید در مسیر برقراری آرامش قدم بردارد.

عاملین ایجاد تنش در کشور سربازان دشمنان نظام و انقلاب هستند

وی ادامه داد: بسیجیان به کسانی که در کشور ایجاد تنش و درگیری می‌کنند را سرباز دشمن تلقی می‌کنند و این اشخاص در هر مقام و موقعیتی عامل آمریکا و اسرائیل هستند.

نماینده ولی فقیه در بسیج با اشاره به درگیری و زد و خوردهای صورت گرفته بین دو کاندیدای خاص در آخرین روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی تصریح کرد: نخستین حرکت تنش‌زا بین طرفداران دو کاندیدا به صورت درگیری و زد و خورد پیش آمد و این مسئله با حماسه سیاسی منافات دارد.

تویسرکانی با بیان اینکه انتخابات در ایران آزادترین انتخابات در دنیا است، ادامه داد: تمام سلایق و جریان‌های سیاسی پایبند به نظام در این صحنه حضور پیدا می‌کنند و این مسئله خواست مقام معظم رهبری است و ایشان راهبرد جذب حداکثری را زمینه‌ساز حماسه سیاسی دانسته و بر اساس این رهنمود نباید هر کسی را با تهمت و انگ از صحنه خارج کنیم که در این صورت حضور حداکثری ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام/78009/م40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول