اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

استقلال اقتصادی قدرت مانور آمریکا را از بین می‌برد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: استقلال اقتصادی قدرت مانور غرب و آمریکا را در فشار به ایران از بین می‌برد.

استقلال اقتصادی قدرت مانور آمریکا را از بین می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، محمدحسین بابایی اظهار داشت: کشور ما در حال پیشرفت روزافزون است و رمز این موفقیت و پیشرفت ما داشتن امام عادل می‌باشد.

وی افزود: اگر ما از نظر اقتصاد هم به طور کامل مستقل شویم، دیگر آمریکا و غرب نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به انتخابات سال‌جاری گفت: کار خبیثانه غرب علیه ایران اسلامی برای انتخابات امسال از فتنه 1378 و 1388 برنامه‌ریزی شده است آنها در بهمن 1390 برای انتخابات امسال برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی اذعان داشت: برنامه آنها فشار تدریجی و افزایشی تحریم‌ها در سال 1390 باید به گونه‌ای می‌شد که در سال 1391 کشور به علت گرانی‌ها و فشار به مردم دچار آشوب و بلوا و درگیری می‌شد، آنها به این نتیجه رسیده بودند که تنها راه مبارزه با ایران اسلامی، جنگ اقتصادی تمام عیار است.

بابایی با اشاره به برنامه طرح شده در مجلس سنای آمریکا گفت: طرح آمریکا برای مواجهه با ایران یک جنگ اقتصادی تمام عیار بود و نه جنگ نظامی این طرح بلافاصله تایید و به رئیس‌جمهور آمریکا ابلاغ شد و رئیس‌جمهور آمریکا هم بلافاصله آن را به اجرا گذاشت.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: تا به امروز هفت مرحله از تحریم‌ها صورت گرفته است و بنا به برنامه‌ریزی آنها، کشور ایران باید در بهمن سال 1391 به هم می‌ریخت، اما حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن 1391 غرب را به تعجب واداشت چون آنها مردم ایران اسلامی را نشناخته بودند.

بابایی با اشاره به نظر قیصر روم در خصوص مسلمانان تاکید کرد: با کسانی که هدفشان از جنگ در هر صورت چه کشته بشوند و چه پیروز بشوند پیروزی است، نمی‌شود جنگید ما ملت رمضان هستیم، اگر ما را تحریم کنند، روزه می‌گیریم، ما ملت محرم هستیم، اگر با ما سر جنگ داشته باشند، می‌جنگیم.

انتهای پیام/2307/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول