اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی در جمع حامیان جلیلی:

آمریکا قدرت خود را بر روی انتخابات ایران متمرکز کرده است

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه آمریکایی‌ها قدرت خود را برای پیروزی در انتخابات 24 خرداد متمرکز کرده‌اند، گفت: یک سال قبل از ورود ما به انتخابات، دشمن به این عرصه ورود پیدا کرده است.

آمریکا قدرت خود را بر روی انتخابات ایران متمرکز کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شیرزاد رادفر در جمع حامیان سعید جلیلی در مسجد محمدرسول‌الله(ص)، اظهار داشت: فتنه در آخرالزمان افزایش می‌یابد و راه رهایی از فتنه، قرار گرفتن در دامن امن قرآن است.

کارشناس مسائل سیاسی، خاطرنشان کرد: حادثه 88 به تنهایی می‌توانست 100 حکومت را ساقط کند اما دیدید که رهبری در نماز جمعه چه گفتند.

وی با اشاره به اینکه تفاوت فتنه 88 و 92 در این است که فتنه 88 بعد از انتخابات روی داد، متذکر شد: اما در فتنه 92 می‌گویند که علائم آن قبل از انتخابات مشخص است.

رادفر با بیان اینکه فتنه را فقط می‌توان با روشنگری خاموش کرد و نه با اسلحه، افزود: رهبری همواره به مدد الهی، ایمان دارند.

وی با اشاره به اینکه جنگ احزاب در کل دنیا علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته است، تصریح کرد:‌ شرایط بسیار حساس شده و برخی رسانه‌های داخلی هم سیاه‌نمایی می‌کنند.

رادفر با اشاره به اینکه بصیرت واقعی دارای سه حلقه قرآن، اقدام به موقع و پایداری و استقامت است، خاطرنشان کرد: اگر اینها را یاد بگیریم، از بحران عبور می‌کنیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه 34 سال است که گزینه نظامی روی میز آمریکایی‌ها خاک می‌خورد، ادامه داد:‌ به عراق و افغانستان، راحت آمدند اما به ایران که می‌رسند، خط قرمز است.

رادفر با اشاره به اینکه در انتخابات پیش‌رو، رقابت‌ها سخت و نفس‌گیر است، گفت: تمام آرایش سیاسی به هم خورده است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها قدرت خود را برای پیروزی در انتخابات 24 خرداد متمرکز کرده‌اند، تصریح کرد: یک سال قبل از ورود ما به انتخابات، دشمن به این عرصه ورود پیدا کرده است.

رادفر با اشاره به اینکه انتخابات ما به موضوع بین‌المللی تبدیل شده است، گفت: مهم‌ترین هدف دشمن در اعمال تحریم‌ها، این است که مردم را در مقابل دولت، نظام و یا مردم را در مقابل مردم قرار دهد.

انتهای پیام/86007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول