اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه تویسرکان:

امداد الهی عامل پیروزی خرمشهر شد/ رابطه با آمریکا توهمی بیش نیست

فرمانده سپاه تویسرکان با بیان اینکه یاد و توکل به خدا خرمشهر را آزاد کرد، گفت: ما نباید صرفاً به تجهیزات نظامی برای رسیدن به اهداف خود متکی شویم، چراکه بزرگترین عامل پیروزی ما در همه عرصه‌ها معنویت و امداد الهی بوده است.

امداد الهی عامل پیروزی خرمشهر شد/ رابطه با آمریکا توهمی بیش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عسگر مجیدی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های آزادسازی خرمشهر در فرماندار این شهرستان اظهار داشت: خرمشهر 37 روز در برابر رژیم بعث عراق با مقاومت مردمی ایستادگی کرد و پس از اشغال با تشکیل چهار قرارگاه توسط نیروهای نظامی ارتش و سپاه و بسیج نیروهای مردمی بعد از 575 روز آزاد شد.

وی با بیان اینکه هیچ چیز جز یاد و توکل به خدا خرمشهر را آزاد نکرد، تأکید کرد: همیشه ما نباید صرفاً به تجهیزات نظامی برای رسیدن به اهداف خود متکی و یا مغرور شویم، چراکه بزرگترین عامل پیروزی ما در همه عرصه‌ها معنویت و امداد الهی بوده و خواهد بود.

فرمانده سپاه تویسرکان با تأکید بر اینکه خون شهدا بود که خرمشهر را آزاد کرد، افزود: آزادسازی خرمشهر با از خودگذشتگی ملت ولایتمدار و خدای ما در تاریخ رویداد‌های بی‌نظیر الهی ثبت و ضبط شد.

وی، اتحاد و توسل به اهل بیت(ع)و پیروی مردم ایران از ولایت فقیه در هشت سال دفاع مقدس را از کلیدی‌ترین مؤلفه‌ها در اقتدار و پیروزی اسلام انقلاب در برابر ابرقدرت‌های جهانی برشمرد.

مجیدی ابراز کرد: دشمن‌شناسی و اهداف طراحی شده برای نقش بر آب کردن برنامه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی در همه زمانه‌ها به ویژه امروز ضرورت دارد، پس می‌طلبد همگان آگاهانه بر این موضوعات تسلط داشته باشیم.

وی بیان داشت: همه مسئولان باید با استفاده کاربردی و بهینه از امکانات موجود در راستای روشنگری، بصیرت و شفاف‌سازی جامعه به منظور انتخابات سالم  و حضور حداکثری مردم گام بردارند، چراکه دشمن تلاش دارد با برنامه‌های نرم ایجاد چالش کند.

فرمانده سپاه تویسرکان افزود: امروز هم همانند همه برهه‌ها برای اقتدار ایران اسلامی وحدت و همدلی و همبستگی مهم‌ترین ابزار است که همه باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی با توهم فکر می‌کنند که حل مشکلات معیشتی و مسائل دیگر تنها با رابطه با آمریکا امکانپذیر است، تصریح کرد: آن زمانی که فشارهای شدید نظامی و تحریم و تهدیدها بر ایران اسلامی وارد می‌شد و ما در سختی بودیم به هیچ وجه تسلیم آمریکا و زبان زور نمی‌شدیم.

مجیدی تأکید کرد: رابطه با آمریکا با این تلقین‌های غلط فقط یک توهم و اشتباه بزرگ است، مگر کشورهایی که با آمریکا سازش کردند امروز شرایط موقعیتی و وضعیت آنها نسبت به گذشته مطلوب و یا عالی شده است.

 انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول