اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند:

آزادسازی خرمشهر قدرت دیپلماسی ایران را افزایش داد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند گفت: آزادسازی خرمشهر در عرصه بین‌المللی، قدرت دیپلماسی ایران را بالا برد.

آزادسازی خرمشهر قدرت دیپلماسی ایران را افزایش داد

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، ظهر امروز نشست بصیرتی تربیتی عاشقان ولایت با محوریت «حماسه سیاسی، حضور حداکثری» در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر دوست‌محمد با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و اعضای حلقه‌های صالحین شهرستان هیرمند برگزار شد.

عیسی نکویی در این نشست اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس در سال 61 و به مدت 26 روز در چهار مرحله انجام شد و در نهایت خرمشهر فتح و حدود پنج هزار و 400 کیلومتر مربع از خاک ایران اسلامی آزاد شد.

وی افزود: هر فردی در راه خدا گام بردارد و دست الهی در آن کار باشد، پیروزی از آن اوست و رزمندگان و ایثارگران با اتکا به خداوند در راه دفاع از میهن گام برداشتند و مزد و اجر خود را از خداوند گرفتند و ماشین جنگی دشمن را درهم شکستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند ادامه داد: آزادسازی خرمشهر در عرصه بین‌المللی نیز قدرت دیپلماسی ایران را بالا برد و اقتدار جمهوری اسلامی را ثابت کرد.

نکویی بیان داشت: سوم خرداد در واقع نقطه عطفی در طول تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

وی به دستاوردهای عظیم حماسه آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: آزادسازی خرمشهر در طول تاریخ به عنوان نمایش قدرت ایمان، اراده و روحیه شهادت‌طلبی و ایثار و همچنین ولایت‌پذیری رزمندگان ایران اسلامی ثبت و ماندگار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند افزود: در سال‌جاری رهبر معظم انقلاب با توجه به نیاز کشور، موضوع حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را مطرح کردند.

نکویی بیان داشت: توجه ویژه مقام معظم رهبری به واژه حماسه، نشان از حساسیت موضوع دارد و ملت ایران بار دیگر با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی عزت و اقتدار ایران اسلامی را در عرصه بین‌المللی به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/75002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول