اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین:

فراخوان سومین دوره مسابقه ملی وبلاگ خرداد اعلام شد

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین از علاقمندان به وبلاگ‌نویسی برای شرکت در سومین دوره مسابقه ملی وبلاگ خرداد دعوت کرد.

فراخوان سومین دوره مسابقه ملی وبلاگ خرداد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز کارگروه انفورماتیک و شورای فرهنگی و پژوهشی دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد ورامین با حضور نمایندگانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین _ پیشوا، معاونت سما، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین، شورای اسلامی شهر ورامین و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در دفتر رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین برگزار شد.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین پس از پایان این نشست در جمع خبرنگاران گفت: زمانی که می‌خواهیم عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و شکست طاغوتیان را بررسی کنیم به ناچار به نام بزرگ 15 خرداد برخورد خواهیم کرد، 15 خرداد جلوه‌گر تاثیرات انکار ناپذیر روحانیت در پایه گذاری نهضت اسلامی و مبداء انقلاب شکوهمند اسلامی و نشان دهنده پیوند ناگسستنی مردم و روحانیت در جامعه ایرانی است.

غلامحسین بازیاری عنوان کرد: اگرچه در ظاهر قیام 15 خرداد به نفع سفاکان رژیم پهلوی به پایان رسید اما زمینه‌ای شد تا خورشید انقلاب اسلامی از این مرز و بوم طلوع کرده و فراگیر شود.

 

این استاد دانشگاه تاکید کرد: امروز کسی نه می‌تواند از قیام 15 خرداد چشم پوشی کند و به سادگی از کنار آن عبور نماید و نه از فضای مجازی و تاثیر آن بر نسل جوان بگذرد، به همین دلیل باید در این فضا وارد شد و حضور قوی داشت، همین امر سبب شد تا دو دوره موفق در برگزاری مسابقات ملی وبلاگ خرداد را پشت سر بگذاریم و در سال جاری بر آن شدیم تا سومین دوره این مسابقات را با همکاری سایر مراکز علمی،فرهنگی و هنری منطقه با قدرت هرچه تمامتر برگزار کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:زمان ارسال آثار  از 12 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری تا هفتم تیر ماه سالروز شهادت آیت‌الله شهید دکتر بهشتی می‌باشد،انتخاب این زمان به دلیل گرامیداشت یاد و خاطره این دو شخصیت برجسته که از بزرگان علم و اندیشه انقلاب اسلامی می‌باشند بوده است.

بازیاری ادامه داد: داوری آثار جمع آوری شده از تاریخ  7تیر الی 22تیر صورت خواهد گرفت و جوائز مسابقه در هفته دولت و ایام شهادت شهید رجایی و شهید باهنر می‌باشد.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین از برگزاری سه جلسه کلاس آموزشی وبلاگ نویسی محتوایی و فنی جهت ارتقاء سطح علمی و محتوایی وبلاگ‌ها خبر داد و افزود: این کلاس‌ها در تاریخ‌های 21 اردیبهشت ماه در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، 28 اردیبهشت ماه در مرکز آموزش عالی سما و چهارم خرداد ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین برگزار می‌شود.

بازیاری در پایان تصریح کرد: محورهای سومین دوره مسابقه ملی وبلاگ خرداد عبارت است از  «نقش فرهنگ و اعتقادات مردم ورامین در شکل‌گیری حماسه 15خرداد»، «نقش خانواده و بانوان در قیام 15خرداد ورامین»، «انعکاس قیام 15خرداد 42 ورامین در رسانه‌های داخلی و خارجی»، «تأثیر قیام 15خرداد بر فرهنگ و هنر کشور»، «نگاه امروز جوانان و دانشجویان به قیام 15خرداد»، «مقایسه قیام 15خرداد در ورامین با دیگر قیام‌های داخلی و خارجی» و «15 خرداد و بصیرت» می‌باشد.

انتهای پیام/2462/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول