اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل:

سوم خرداد نقطه عزت و غیرت ایرانیان است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر نمایشی حقیقی از عزت و غیرت ایرانیان است که به دشمن اجازه ندادند در خاک پاک ایران اسلامی جولان دهند.

سوم خرداد نقطه عزت و غیرت ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی کریمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های سوم خرداد در اردبیل اظهار داشت: فتح خرمشهر نقطه درخشان هشت سال جنگ تحمیلی و با ارزش‌ترین برگ تحولات تاریخی این سرزمین است که در آن پاک‌ترین فرزندان این کشور عظیم‌ترین حماسه را در دفاع از اسلام و کیان ارزشی آن خلق کردند.

وی عنوان کرد‌: در آستانه سوم خرداد و با هدف تجلیل از ایثارگران و فاتحان خرمشهر برنامه‌های مختلفی در گرامیداشت این ایام پیش‌بینی شده است که با توجه به تقارن این روز با میلاد حضرت علی (ع) جشن‌ها و آیین‌های پر شور و نشاطی در جای جای استان اردبیل هم در روز جمعه و هم شنبه چهارم خرداد ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل فضاسازی‌های فرهنگی و تبلیغی در سطح شهر، مدارس و مراکز دولتی،‌ برپایی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان را به همراه غبار‌روبی مزار شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از برنامه‌های یوم‌الله فتح خرمشهر اعلام کرد.

کریمی تجلیل از فاتحان خرمشهر به همراه برگزاری همایش پیاده‌روی با خانواده و محفل انس با قرآن و برگزاری یادواره‌های شهدا و شب شعر و خاطره را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام توصیف کرد و افزود: در این ایام با تلاش مرکز بهداری سپاه استان نیروهای پزشکی و درمانی به مناطق روستایی و محروم عزیمت کرده و به صورت رایگان به مداوای بیماران می‌پردازند.

این مسئول از نمایش فیلم‌های دفاع مقدس در این ایام و همچنین برپایی نمایشگاه عکس و پوستر به همین مناسبت در شهرهای مختلف خبر داد و گفت: برنامه‌های سوم خرداد برنامه‌های محتوایی است که با رویکرد آگاه‌سازی نسل جوان و نوجوان برگزار می‌شود تا سرمایه‌های آینده ما بدانند این کشور در صیانت از انقلاب اسلامی و اقتدار 34 ساله خود چه راه‌های پرمشقتی را طی کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل تاکید کرد: سوم خرداد می‌تواند به نقطه همدلی‌ها، وحدت و همراهی‌ها نیز در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تبدیل شود چرا که مبنای فتح خرمشهر مبنای همدلی و وحدت بود.

کریمی ادامه داد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به چنین عنصر بی‌بدیلی نیاز داریم چرا که همه ما باید در سایه چنین عناصری به شایسته‌ترین و زیباترین نقطه همدلی در غلبه بر دشمنان و اجنبی قسم‌خورده دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: در گرامیداشت فتح خرمشهر همه دستگاه‌ها برنامه‌های مختلفی را عملیاتی و اجرایی می‌کنند اما آنچه که در این بین مهم به نظر می‌رسد توجه به اصالت شعارها و ارزش‌هایی است که همیشه در نظام اسلامی بر آن پافشاری کرده‌ایم.

انتهای پیام/62004/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول