اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد

برگزاری یادواره 630 شهید ساوجبلاغ در سالروز سوم خرداد

فرماندار ساوجبلاغ از برگزاری یادواره 630 شهید شهرستان همزمان با سالروز سوم خردادماه در ساوجبلاغ خبر داد.

برگزاری یادواره 630 شهید ساوجبلاغ در سالروز سوم خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی ظهر امروز در ستاد بزرگداشت سوم خرداد اظهار کرد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و بیان خاطرات آن روزها برای نسل امروز یکی از مهم‌ترین وظایف ما به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: نسل امروز باید با دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و خود را موظف بره حفظ این آرمان‌ها کند.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با گذشت از بسیاری خواسته‌های خود در جبهه‌ها حاضر شدند و برای دفاع از سرزمین‌شان با دشمن تا بن دندان مسلح مبارزه کردند.

حدادی تأکید کرد: امروز دشمن در نظر دارد تا با تبلیغات منفی آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس را از بین ببرد و نسل امروز را با این مهم بیگانه کند.

وی تکریم خانواده شهدا، برپایی آیین‌های مختلف به منظور بزرگداشت شهدا و همچنین برگزاری نشست‌هایی با حضور فرماندهان جنگ و بیان خاطرات شب‌های عملیات را مهم‌ترین عامل در شناخت بیشتر نسل امروز از دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود بر برگزاری آیین‌های ویژه رحلت امام راحل، استقبال و اسکان زائران پیاده و برنامه‌ریزی در امور حمل و نقل زائران و عاشقان امام راحل از شهرستان به حرم مطهر امام خمینی (ره) تاکید کرد.

انتهای پیام/2302/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول