اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آمل خبر داد

بهره‌برداری از هتل شهرداری آمل در سوم خرداد

شهردار آمل از بهره‌برداری هتل شهرداری در سوم خرداد ماه سال جاری همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

بهره‌برداری از هتل شهرداری آمل در سوم خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد امیرسلیمانی ظهر امروز در دیدار مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت استان مازندران و با اشاره به اینکه بازگشایی هتل شهرداری آمل جزو آرزوهای دیرینه مردم این شهر است، اظهار داشت: با پایان یافتن مرمت و بازسازی آن در سال گذشته، اخیراً بهره‌برداری از آن به شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان آمل واگذار که در حال تجهیز است و آغاز فعالیت آن به طور رسمی از سوم خرداد ماه سال جاری خواهد بود.

وی افزود: این بنا متعلق به دوره پهلوی اول و بنای مفید این هتل یک‌هزار و 760 متر مربع در دو طبقه است که شامل آشپزخانه مجزا به متراژ 120 متر مربع، 21 اتاق مجهز به سرویس بهداشتی و حمام، قهوه‌خانه سنتی، رستوران، لابی، اتاق مدیریت و پارکینگ خودرو خواهد بود.

امیرسلیمانی گفت: نبود هتل در شهر آمل در سال‌های اخیر باعث شده تا مسافران از این شهر تاریخی و گردشگری تنها به عنوان یک شهر عبوری استفاده و به هتل‌های شهرهای همجوار مراجعه کنند.

شهردار آمل از اجرای طرح نهضت آسفالت با هزینه‌ای بیش از 60 میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه آسفالت بیش از 200 هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر شهری را در قالب نهضت آسفالت در سال جاری در دستور کار داریم، افزود: برای بهبود محیط شهری و ارتقای سطح کیفیت محیط زندگی در شهر و افزایش میزان رضایت‌مندی عمومی بر آنیم که در رهگذر نهضت آسفالت، خیابان‌ها و کوچه‌های مناطق محروم سطح شهر که مردم توان پرداخت هزینه آن را ندارند، آسفالت کنیم.

امیرسلیمانی در پایان با بیان اینکه مشارکت شهروندان در کنار شورا و شهرداری مایه دلگرمی و اجرای برنامه‌های کلان شهری خواهد بود، افزود: حضور شهروندان باعث توسعه پایدار شهر می‌شود و ما نیازمند به حضور شهروندان در همه عرصه‌ها هستیم.

انتهای‌ پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول