اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی قزوین عنوان کرد

قزوین آماده برگزاری جشن‌های سوم خرداد

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از آمادگی این سازمان برای برگزاری مراسم و فضاسازی شهر برای جشن‌های ولادت امام علی (ع) و آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد خبر داد.

قزوین آماده برگزاری جشن‌های سوم خرداد

سعید وزیری‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین افزود: همزمانی دو مناسبت مهم ولادت حضرت امام علی (ع) و آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ماه، دستگاه فرهنگی شهرداری قزوین را بر آن داشت تا برنامه‌های ویژه‌ای را در شهر قزوین برگزار کند.

وی با اشاره به جنایات و هتک حرمتی که وهابیون و سلفی‌ها در کشور سوریه به یکی از یاران صدیق پیامبر اکرم (ص) انجام داده بودند، تأکید کرد: تعرض به قبر مطهر حجر بن عدی واقعه دردناکی برای ما مسلمانان محسوب می‌شود و برای مقابله با این حرکت شوم در سالروز ولادت نخستین امام شیعیان باید با برپایی مراسم و برنامه‌های ویژه ارادت خود را به این امام همام و صحابه پیامبر (ص) ابراز کنیم.

وزیری‌نژاد در ادامه از برپایی جشن ولادت امیرالمؤمنین در 10 نقطه شهر خبر داد و گفت: بزرگداشت مقام و جایگاه اهل بیت علیهم‌السلام و آشنا کردن جوانان با سیره آن حضرت و ارتقای مبانی دینی و معرفتی آنان از جمله اهداف برگزاری این مراسم محسوب می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اقداماتی که در بحث فضاسازی شهری با همکاری روابط عمومی شهرداری قزوین و سازمان زیباسازی انجام خواهد شد، اضافه کرد: 400 تیربرد، 10 بیلبورد و پل عابر پیاده به همراه 20 فیکسچر با موضوع ولادت حضرت علی (ع) و آزاد سازی خرمشهر زیر پوشش قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین افزود: در این ایام چراغانی و نصب ریسه‌های رنگی در معابر به همراه استفاده از ریسه‌های بارانی در دو نقطه از شهر در دستور کار قرار می‌گیرد و دو ماکت با موضوع تبیین شخصیت و جایگاه علی ابن ابی طالب (ع) در دو میدان قزوین نصب خواهد شد.

این مقام مسئول از اتمام مراحل پایانی سرود شهر عشق که مربوط به آزادسازی خرمشهر می‌باشد، خبر داد و گفت: این سرود توسط مرکز موسیقی، سرود و آهنگ‌های انقلابی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین ساخته شده و مراحل پایانی تولید را می‌گذراند.

انتهای پیام/2667/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول