اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان:

کارگاه‌های آموزشی پزشکی در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: طی هفته جاری کارگاه‌های آموزشی پزشکی در این استان راه‌اندازی خواهد شد.

کارگاه‌های آموزشی پزشکی در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد صفدری صبح امروز در همایشی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی‌ها در اداره‌کل بیمه سلامت استان برگزار شد اظهار داشت: روابط عمومی‌ها در واقع چشم، گوش و زبان هر سازمانی هستند که به نحو مطلوبی می‌توانند عملکرد آن سازمان را اطلاع‌رسانی کنند.

وی افزود: روابط عمومی اداره بیمه سلامت استان  توانسته است بیش از 600 خبر را اطلاع‌رسانی کند و از عملکرد مثبتی در این زمینه برخوردار است.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان عنوان کرد: این اداره در سال گذشته توانسته است در بین روابط‌عمومی‌ها، رتبه پنجم استانی را کسب کند.

صفدری در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری، انتخابات عرصه هوشیاری ملت ایران است و باید همه در این حماسه بزرگ سیاسی مشارکت همگانی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: مردم باید فردی که اصلح و دلسوز نظام و انقلاب بوده، وابستگی به شرق و غرب نداشته باشد و معتقد به ولایت‌فقیه است را انتخاب کنند و این مهم را وظیفه ملی و شرعی خود بدانند.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: روابط عمومی برای ادامه حیات و پویایی باید به صورت قوی و حرفه‌ای عمل کند.

صفدری افزود: روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان با ارتباطات و تعاملاتی که با رسانه‌ها داشته است، توانسته اطلاع‌رسانی مناسبی انجام دهد و رضایتمندی و نیاز مخاطب را برآورده سازد.

وی خاطرنشان کرد: قوت بدنه هر دستگاهی افراد حرفه‌ای و توانمند هستند که خوشبختانه اداره کل بیمه سلامت استان با این توانمندی‌ها در بحث بیمه سلامت مردم هیچ مشکلی ندارد.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان بیان داشت: مردم استان مشکل بیمه نداشته و با مراجعه آنان به این اداره کل، مشکل‌شان برطرف می‌شود.

صفدری گفت: در سال‌جاری با مشارکت مدیران، تصمیم بر این شد که بحث ممیزی در مدیریت کیفیت، تیرماه امسال انجام و مشکلات احتمالی در این زمینه مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

این مسئول اضافه کرد: با برنامه‌های مطلوبی که در اداره آموزش و پژوهش و مطالعات کاربردی انجام شده، سعی داریم تا آموزش‌ها به روز باشد و به منظور بهینه کردن این امر از اساتید برجسته‌ای بهره گرفته‌ایم.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: به همین منظور در این هفته، کارگاه‌های آموزشی پزشکی راه‌اندازی خواهد شد.

تعامل با رسانه‌ها، توسعه عملکرد یک سازمان را به همراه دارد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این همایش با تبریک ماه رجب و نزول الطاف الهی در این ماه مبارک اظهار داشت: در عرصه کنونی، ارتباطات نقش نخست را دارد و شاخص‌های جهانی در حال حاضر، عقلانیت، قلب سلیم، وحدت، همدلی و همراهی را می‌طلبد.

علی براهویی گفت: چنانچه امروزه در بخش ارتباطات و فناوری‌های دیجیتال، همگام و همدل نباشیم در این عرصه مغفول می‌مانیم لذا به روز بودن در زمینه فناوری‌های دیجیتالی از مهم‌ترین مواردی است که روابط‌عمومی‌ها باید به آن توجه کنند.

وی افزود: خوشبختانه بخش بیمه سلامت استان یکی از بخش‌های به روز در استان بوده که از عملکرد بسیار مطلوبی برخوردار است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این استان هر کس که یک شناسنامه ایرانی دارد یک دفترچه بیمه هم دارد و این نشان دهنده ارائه خدمات به شکل مطلوب و مناسب به مردم است که جا دارد از این اداره کل تقدیر شود.

براهویی بیان کرد: از یک سو ارتباط و تعامل با رسانه‌ها در این سازمان و از سوی دیگر سخت‌کوشی و مصمم بودن پرسنل آن موجب شده تا از عملکرد مناسبی برخوردار شود.

انتهای پیام/75003/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول