اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی

ساختمان جدید روابط عمومی نفت و گاز گچساران افتتاح شد

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، ساختمان جدید اداره روابط عمومی این شرکت افتتاح شد.

ساختمان جدید روابط عمومی نفت و گاز گچساران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آیین افتتاح ساختمان جدید اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران امروز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد و رئیس آموزش و پرورش گچساران و مدیران ادارات این شرکت برگزار شد، ساختمان جدید اداره روابط عمومی به بهره‌برداری رسید.

امام راحل بهترین الگو برای روابط عمومی‌ها

رئیس اداره روابط عمومی نفت و گاز گچساران در حاشیه برگزاری این آیین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مساحت ساختمان جدید روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران افزون بر 2 هزار و 114 متر مربع و دارای 849 متر مربع زیربنای دو طبقه بوده که عملیات اجرایی پروژه از سال 89 آغاز شد و شامل بخش‌های مختلف به منظور فعالیت و خدمات‌دهی مطلوب‌تر است.

ابوالحسن غلامی با تبریک روز روابط عمومی و با اشاره به اهمیت روابط عمومی در پیشرفت سازمان‌ها و رسیدن به اهداف متعالی دستگاه ها و سازمان‌ها ابراز داشت: امروزه کلیه سازمان‌های دولتی و غیر دولتی و مؤسسات بازرگانی و صنعتی و سازمان‌های غیر انتفاعی و دانشگاه‌ها و اتحادیه­ها در هر کشوری کوشش مداوم دارند که پشتیبانی و همکاری عمومی را نسبت به خود جلب کنند.

وی عنوان کرد: سازمان‌هایی که خلاقیت و نوآوری یکی از فاکتورهای مهم و درخور توجه در کارشان محسوب می‌شود، همواره با بهره‌گیری از ساز و کارهای خلاقانه، تغییر در نگرش و رفتار را سرلوحه امور خویش قرار می‌دهند.

غلامی رسالت روابط عمومی‌ها را آفرینش و انتقال پیام‌های ارزشمند برای مردم دانست و امام راحل را بهترین الگو برای روابط عمومی‌ها عنوان کرد.

انجام 25 هزار مکاتبه اداری درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در روابط عمومی نفت گچساران

رئیس اداره روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: این اداره برنامه‌ریزی‌های مستمر کمی و کیفی را با هدف کیفی‌سازی نظام ارتباطات، تقویت مبانی اندیشه و کارکرد روابط عمومی و در راستای تعالی سازمان در طول سال ارائه و اجرایی می‌کند.

غلامی بیان کرد: این شرکت با گستره 400 کیلومتر در 140 کیلومتر در چهار استان کشور فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه نفت و گاز دارد.

وی ابراز داشت: روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با دارا بودن این گستره وسیع یکی از بزرگ‌ترین روابط‌ عمومی‌های کشور است.

غلامی با بیان این‌که در روابط عمومی نفت و گاز گچساران روزانه افزون بر 25 هزار مکاتبه اداری درون‌سازمانی و برون‌سازمانی صورت می‌گیرد، افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزون بر 50 اداره در ناحیه مرکزی و ده‌ها اداره در مناطق نفت‌خیز جنوب دارد که رسیدگی به امور این ادارات با برنامه‌ریزی منظم و خاصی در روابط عمومی این شرکت صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/82014/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول