اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط استانداری قم

روابط عمومی‌های برتر استان قم تجلیل شدند

همایش بزرگداشت روز روابط عمومی و ارتباطات در قم برگزار و طی آن از روابط عمومی‌های برتر استان تقدیر شد.

روابط عمومی‌های برتر استان قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این همایش پیش از ظهر امروز با حضور استاندار قم، معاونان وی، شهردار قم، مدیران کل ادارات و نهادهای دولتی و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های مختلف در سالن معصومیه استانداری قم برگزار شد.

در ابتدای این برنامه جواد آل احمد، مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری قم سخنرانی کرد و گفت: روابط عمومی‌ها بازوی توانمند مدیران هستند و در جلسات مختلف نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در خردادماه سال جاری خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها باید در راستای جذب حداکثری و حضور پرشور اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای نقش‌آفرین باشند.

در ادامه علی حاجی‌رضا، مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: تحقق مدیریت شهروندمدار یکی از اولویت‌های شهرداری قم بوده و در این زمینه از همه دانش‌ها و ابزارهای روز استفاده خواهد شد.

وی توسعه و افزایش تعامل و همکاری میان شهرداری و سایر نهادها را مورد توجه قرار داد و افزود: مدیریت شهری قم این امر را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

سخنران بعدی این مراسم بهرام محمدی‌نیا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم بود؛ وی هدف اصلی روابط عمومی‌ها را نفوذ در افکار عمومی دانست و گفت: تغییر گرایش مردم نسبت به نهادهای مختلف از طریق روابط عمومی‌ها صورت می‌گیرد؛ اینکه روابط عمومی‌ها این توان را داشته باشند که خدمات ادارات و نهادها را به خوبی منعکس کنند اهمیت فراوانی دارد زیرا اگر این کار را انجام ندهند رسانه‌های بیگانه وارد میدان می‌شوند.

محمدی‌نیا کشف اثرات اقدامات اجرایی نهادها بر روی مردم را از دیگر وظایف روابط عمومی‌ها دانست و افزود: در استان قم 65 درصد مردم مخاطب سیما و بیش از 15 درصد مخاطب رادیو هستند و این در حالی است که المان‌های بومی در قم نسبت به سایر استان‌ها کم هستند.

کرم‌رضا پیریایی، استاندار قم هم در این همایش سخنرانی کرد؛ وی با تاکید بر شناخت حیطه اختیارات و وظایف روابط عمومی‌ها گفت: حقیقت این است که کار روابط عمومی‌ها تبلیغات نیست بلکه تبلیغ بخشی از کار این مراکز محسوب می‌شود.

پیریایی تصریح کرد: ارتباط مردمی بر اساس مدل‌های ویژه‌ای محقق می‌شود ضمن اینکه تعامل با مجامع مردم نهاد و دولتی هم باید توسط روابط عمومی‌ها به دقت مورد بررسی قرار گیرد و مدل مخصوصی برای آن در نظر گرفته شود و در این میان ارتباط با رسانه‌ها یعنی مجموعه روزنامه‌ها و سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در پایان این همایش استاندار قم با اهدای لوح و جوایزی به مدیران کل و مدیران برتر روابط عمومی ادارات و نهادهای مختلف قم از آنها تقدیر کرد.

انتهای پیام/78004/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول