اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

برخی از روابط عمومی‌ها فقط مناسبتی کار می‌کنند

استاندار همدان گفت: مسئولان روابط عمومی باید جریان مستمر اطلاع‌رسانی با مردم را حفظ کنند و این در حالی است که برخی از روابط عمومی‌ها فقط مناسبتی کار می‌کنند.

برخی از روابط عمومی‌ها فقط مناسبتی کار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در دومین همایش روابط عمومی‌های استان همدان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها چشم و زبان گویای دستگاه‌ها هستند، اظهار داشت: تصمیماتی که دستگاه‌های دولتی اخذ می‌کنند از زبان روابط عمومی‌ها در جامعه منعکس می‌شود.

وی ادامه داد: ارتباطات یکی از شاخصه‌های زندگی اجتماعی است و با گسترش ارتباطات در جامعه در دنیای کنونی جامعه جهانی به دهکده جهانی تبدیل شده است.

استاندار همدان ارتباطات در حل مسائل جامعه جهانی بسیار مهم است افزود: نقش روابط عمومی‌ها در ایجاد ارتباطات بسیار حساس و مهم است.   

وی اضافه کرد: هر اطلاعاتی که در جامعه منتشر می‌شود بازخوردی دارد که در برخی موارد بازخوردها مناسب نیست و روابط عمومی‌ها باید ایرادات کار خود را در ارائه اطلاعات به جامعه شناسایی و رفع کنند.

آزاد در ادامه با اشاره به اینکه با جلب اعتماد مردم در جامعه بازخورد کارها مثبت خواهد بود، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها اطلاعات را به اندازه منتقل کنند و افزایش بیش از اندازه و کم حجم اطلاعات و باعث اتخاذ تصمیم غلط توسط مدیران می‌شود.

وی بیان داشت: روابط عمومی‌ها برای ارتقای سطح کار فنی خود از اساتید فنی استفاده کنند و اگر مردم به ما اعتماد داشته باشند در امور مشارکت می‌کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه باید مردم را در امور دخیل کنیم، ابراز داشت: مردم باید در امور به عنوان ناظر وارد شوند و اگر از هر نفر یک پلیس بسازیم، کارها بهتر پیش می‌رود.    

وی در ادامه با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها از رسانه‌ها به عنوان ابزار استفاده کنند، افزود: در برخی مواقع روابط عمومی‌ها محتوای مطالب رسانه‌ها را فراموش می‌کنند و فقط شکل را در نظر می‌گیرند که به عنوان نقطه ضعف است.

آزاد اذعان داشت: تعریف بیش از اندازه از مدیران درست نیست و نباید از مدیر تملق‌گویی کند و در واقع روابط عمومی‌ها خراب کاری مدیران را پوشش می‌دهند و این در حالی است که واقعیات را به جامعه منتقل کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان روابط عمومی باید جریان مستمر اطلاع‌رسانی با مردم را حفظ کنند و این در حالی است که برخی از روابط عمومی‌ها فقط مناسبتی کار می‌کنند.    

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انتخابات در کشور ما با دیگر کشورها متفاوت است گفت: دشمن با توجه به اینکه انتخابات در ایران متفاوت است برنامه‌ریزی متفاوتی را برای بر هم زدن انتخابات انجام داده است.

وی ادامه داد: دشمن بعد از انقلاب به طرق مختلف سعی در فتنه‌انگیزی داشت که روزی قومیت‌گرایی در کردستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و ترکمن صحرا را ایجاد کردند و بعد از اینکه در این توطئه‌ها موفق نشدند جنگ هشت ساله را به کشور اسلامی تحمیل کردند.

آزاد بیان داشت: دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی هر روز یک تاکتیک را را به کار برد اما مردم ایران با حضور به موقع و تبعیت از رهبری از تمام توطئه‌ها عبور کردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه حماسه سیاسی از نظر سیاسی برای کشور مهم است تصریح کرد: در سال جاری مقام معظم رهبری بر خلق حماسه سیاسی تاکید دارند که باید در این انتخابات همه داشته‌های خود را وارد عرصه کنیم تا حماسه سیاسی شکل گیرد.

استاندار افزود: بعد از انتخابات حساس سال 88 باید همه مردم را برای حضوری گسترده در پای صندوق‌های رأی تشویق کرد.

وی گفت: در انتخابات پیش رو سه هدف برگزاری انتخابات با هر شرایطی، حضور حداکثری مردم و ایجاد حماسه عمده برگزاری انتخابات است و دشمن هم برنامه‌ریزی کرده که این سه هدف در انتخابات سال جاری محقق نشود. 

انتهای پیام/89019/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول