اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی تخلف است

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: برهم زدن نظم عمومی با راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی در فضاهای عمومی و معابر از جمله تخلفات انتخاباتی است.

راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی تخلف است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان پیش از ظهر امروز در نشست اعضای ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی شهرستان کرمان با اصحاب رسانه اظهار داشت: مقاومت مردم در حماسه‌هایی مانند انتخابات در صحنه جهانی نمایان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها رسالت آگاه‌سازی افراد جامعه را بر عهده دارند، عنوان کرد: رسانه‌ها نقش و رسالت مهمی دارند که در قوانین جمهوری اسلامی نیز به آن‌ها اشاره شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان انتخابات را از رویدادهای بسیار مهم کشور در آینده ذکر کرد و افزود: دنیا برای چگونگی نحوه برگزاری این حماسه بزرگ سیاسی در انتظار است.

چناریان گفت: نقش رسانه‌ها با آغاز تبلیغات و فضای تبلیغاتی وارد فضای ویژه‌ای می‌شود و هر چه اقدامات بر مدار و محور قانون باشد، فضای انتخاباتی با آرامش بیشتری همراه می‌شود.

این فرمانده انتظامی آگاه‌سازی، روشن‌سازی و جلب مشارکت هر چه بیشتر مردم را از وظایف رسانه‌ها ذکر کرد و افزود: مجموعه هماهنگ، همراه و هم‌افزا را در جمع رسانه‌ها شاهد هستیم.

چناریان تصریح کرد: رسانه‌های استان کرمان همواره برای ایجاد احساس امنیت و آرامش مردم نقش خوبی داشته و همراهی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: روشن ساختن افکار عمومی و افزایش اطلاعات و دانش مردم، مبارزه با فرهنگ استعماری، ترویج و تبلیغ فرهنگ اسلامی و حفظ سیاست نه شرقی و نه غربی از مهمترین مواردی است که باید مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: برهم زدن نظم عمومی با راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی در فضاهای عمومی و معابر، نصب برخی از تصاویر و تبلیغات بر روی علایم راهنمایی و تابلوها از جمله تخلفات انتخاباتی است.

چناریان گفت: مردم ایران اسلامی با وجود جنگ روانی دشمن و تحریم اقتصادی با اراده و اعتقاد پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

انتهای پیام/80019/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول