اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمیرم:

مردم فریب هجمه‌های تبلیغاتی دشمن را نمی‌خورند

امام جمعه موقت سمیرم با بیان اینکه مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات نشانه مردم‌سالاری دینی است، گفت: مردم آگاه ایران فریب هجمه‌های تبلیغی دشمنان را نمی‌خورند.

مردم فریب هجمه‌های تبلیغاتی دشمن را نمی‌خورند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم حجت‌الاسلام محمدجواد رضایی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ضمن دعوت مردم به تقوای الهی گفت: مردان و زنان باید به ارزش‌های دینی در جامعه توجه ویژه داشته باشند و رفتار خود را بر این مبنا بنا کنند.

وی افزود: برخی رفتارهایی که اکنون در جامعه رواج پیدا کرده با اصول اسلام منافات دارد و مردم با بینش اسلامی باید در برابر چنین رفتارهایی از خود واکنش نشان دهند و به ریسمان اسلام چنگ زنند.

امام جمعه موقت سمیرم با تاکید بر افزایش بصیرت و بینش سیاسی ملت ایران اظهار کرد: مردم انقلابی ما همیشه حماسه‌آفرین بودند و امسال نیز با حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات پیش رو حماسه‌ای بی‌نظیر خلق می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون شاهد حماسه‌های زیادی بوده که همگی در کارنامه‌های افتخارات انقلاب ثبت شده است.

رضایی قانون‌مداری را وظیفه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دانست و افزود: تمام جریان‌ها و احزاب شرکت‌کننده باید مطیع قانون باشند.

امام جمعه موقت سمیرم مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را نشانه مردم‌سالاری دینی در کشور دانست و تصریح کرد: دشمنان نظام خواستار عدم شرکت مردم در انتخابات است و مردم آگاه ما نباید فریب هجمه‌های تبلیغی دشمنان را بخورند.

وی با اشاره فرارسیدن حلول ماه رجب اضافه کرد: ماه رجب، ماه آمادگی برای رمضان و اعتکاف و فرصت خودسازی و نیایش برای تمام مسلمانان است.

رضایی در پایان با محکوم کردن اقدامات سلفی‌ها و گروه‌های تکفیری سوریه گفت: اقدامات اخیر آنان به دور از شان و منزلت انسان بوده و نبرد با آنان همانند نبرد با کفار است.

به گزارش فارس به مناسبت هفته هلال‌احمر، مرکز هلال‌احمر شهرستان سمیرم با برپایی ایستگاه سلامت در ورودی مصلی نماز جمعه از نمازگزاران به صورت رایگان تست سلامت گرفت.

انتهای پیام/2301/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول