اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر عنوان کرد

تبلیغات زهرآگین دشمنان برای کاهش حضور مردم در انتخابات

امام جمعه اهر گفت: دشمنان نظام و انقلاب از خیلی وقت پیش برنامه‌ریزی کرده‌اند تا با تبلیغات زهرآگین حضور مردم ایران را در انتخابات کمرنگ نشان دهند اما ملت ایران با حضور با نشاط خود تمام نقشه‌های آنان را خنثی خواهند کرد.

تبلیغات زهرآگین دشمنان برای کاهش حضور مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده صبح امروز در جمع مردم این شهرستان، ملت ایران را ملتی بصیر و ولایتمدار برشمرد که در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور پرشور و موثر داشته‌اند و در انتخابات آتی نیز با تبعیت از ولایت و بصیر و آگاهی و انتخاب اصلح با حضور حداکثری خود بار دیگر امید دشمنان را به یاس تبدیل خواهند کرد.

وی افزود: با وجود اینکه دشمنان نظام و انقلاب از خیلی وقت پیش برنامه‌ریزی کرده‌اند تا با تبلیغات زهرآگین حضور مردم ایران را در انتخابات کمرنگ نشان دهند قطعاً حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار خواهد گذاشت.

حاجی‌زاده وحدت، همدلی و تبعیت از ولایت و رهبری و ادامه راه شهدا را در گرو حضور حداکثری در این انتخابات برشمرد و شرکت در انتخابات را وظیفه ملی، شرعی و دینی دانست.

وی به روز ارتباطات و روابط عمومی نیز اشاره کرد و نقش روابط عمومی‌های ادارات را در رضایت‌مندی مردم و حل مشکلات آنها بسیار مهم ارزیابی کرد و بر تقویت جایگاه روابط عمومی در ادارات تأکید کرد.

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول