اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد احیای امور استان‌های کشور:

مردم ایران اسلامی فریب تبلیغات دشمن را نمی‌خورند

مسئول ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر امور استان‌های کل کشور گفت: پس از فتنه 88 دشمنان تلاش کردند در انتخابات پیش‌رو، مردم را از حضور در پای صندوق‌ها ناامید کنند، اما ملت ایران هوشیارند و فریب دشمنان را نخواهند خورد.

مردم ایران اسلامی فریب تبلیغات دشمن را نمی‌خورند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد رنجبر امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، بهترین معروف است.

رنجبر با اشاره به اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر هرگز در حکومت‌های طاغوت در سطح گسترده مورد توجه قرار نمی‌گرفت، تاکید کرد: مخالفت حکومت طاغوت با امر به معروف و نهی از منکر به این دلیل بود که اگر این فریضه احیا می‌شد، نخستین منکری که باید از میان می‌رفت خود حکومت بود.

وی بیان داشت: امروز به برکت نظام اسلامی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه انجام می‌شود و ما در مقابل هجمه سنگین دشمنان قرار داریم و باید با ابزار امر به معروف و نهی از منکر با آن‌ها مقابله کنیم.

مسئول ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر امور استان‌های کل کشور گفت: همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم. تحقق حماسه سیاسی با بیانیه قابل اجرا نیست، بلکه با دل و تدبیر است که می‌توان آن‌ را محقق کرد.

وی از حماسه به ‌عنوان یک حرکت عظیم ملی یاد کرد که با فکر، اندیشه و دل سر و کار دارد و افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، دشمنان اقدامات ما را رصد می‌کنند و در تلاشند که در کشور ما هیچ انتخاباتی برگزار نشود و مردم در انتخابات‌ها شرکت نکنند.

رنجبر ادامه داد: پس از فتنه 88 دشمنان قسم خورده ایران در تلاش بودند که در انتخابات پیش‌رو نیز مردم را از حضور در پای صندوق‌ها ناامید کنند، اما ملت ایران هوشیارند و فریب دشمنان را نخواهند خورد.

مسئول ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر امور استان‌های کل کشور از فعالیت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه به‌ دلیل فعالیت خوب در زمینه احیای فرایض الهی در جامعه تشکر کرد.

693 شورای امر به معروف و نهی از منکر در استان کرمانشاه وجود دارد

در ادامه جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال‌جاری باید در استان کرمانشاه امر به معروف و نهی از منکر از طرق تبلیغات محیطی، تکریم، تذکر دل‌سوزانه، تذکر همگانی و تشویق احیاء شود.

سردار علی‌اکبر کرمی تعداد شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه را 693 شورا اعلام کرد و عنوان کرد: 3856 مدرسه و بیش از 32 هزار دانش‌آموز در این طرح حضور داشتند.

 

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول