اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر در گفت‎وگو با فارس:

سفر احمدی نژاد به لرستان تبلیغات برای مشایی نباشد

امام جمعه پلدختر با تبلیغاتی دانستن سفر دولت به لرستان گفت: رئیس جمهور مانند دیگر سفرهای استانی خود روز چهارشنبه فقط به دنبال تبلیغات برای مشایی در لرستان است نه بیشتر.

سفر احمدی نژاد به لرستان تبلیغات برای مشایی نباشد

حجت الاسلام علی محمد لروند امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در پلدختر با اشاره به سفر چهارم رئیس جمهور به لرستان گفت: طی حاکمیت دولت نهم و دهم تغییر چشمگیری در سیمای اقتصادی-اجتماعی و فرهنگی استان و شهرستان پلدختر به‌وجود نیامده است.

وی به مصوبات سفر دور سوم دولت به پلدختر اشاره کرد و اظهار داشت: صنایع فولاد پلدختر، خرید یک دستگاه سی تی اسکن، ایجاد کمپ گردشگری، شروع عملیات سد چولهول، وصل نمودن آزادراه به پلدختر از جمله مصوبات دولت در شهرستان پلدختر است که در جلسه هیئت دولت مورد تصویب قرار گرفت و تا به امروز فقط به جز اجرای چند کیلومتر از جاده آزادراه هیچ کدام تحقق پیدا نکرده است.

لروند با انتقاد از اجرای ناقص برخی پروژه‎ها در پلدختر گفت: متاسفانه مردم متدین شهرستان پلدختر بعد از انتظار طولانی برای تحقق برخی وعده‎ها مسئولان، شاهد بی‎توجهی و عدم رعایت کوچکترین موازین اسلامی در ساخت این پروژه‎ها هستند.

امام جمعه پلدختر با اشاره به تعویق افتادن سفر ریاست جمهور به لرستان گفت: چرا سفری که 6 ماه پیش قرار بود، انجام بگیرد انجام نشد؟

وی با تبلیغاتی دانستن سفر دولت به لرستان گفت: رئیس جمهور مانند دیگر سفرهای استانی خود روز چهارشنبه فقط به دنبال تبلیغات برای مشایی در لرستان است نه بیشتر.

انتهای پیام/85009/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول