اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست انتخاباتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها

صابری: رسانه‌ها ابزار تبلیغاتی شخص و گروه خاصی نشوند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها خواست تا در انتخابات مستقل عمل کرده و ابزار تبلیغاتی افراد و یا گروهی خاص‌ نشوند.

صابری: رسانه‌ها ابزار تبلیغاتی شخص و گروه خاصی نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز نشست مدیر مسئولان رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح استان، معاون قضایی دادگستری، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیر مسئولان رسانه‌های مکتوب و مجازی برگزار شد.

سید حسین صابری در این نشست گفت: رسانه‌ها می‌توانند پل ارتباطی مستمر و ناگسستنی بین مردم و مسئولان و مسائل روز جامعه باشند که بنده معمولاً برخی معضلات کوچک و بزرگی که ممکن است در جامعه رخ دهد را از طریق مطبوعات آگاه می‌شوم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به تعبیر من، ایران اسلامی 92 دارای شرایط خاص و ویژه‌ای است که از مهمترین و حساس‌ترین آن برگزاری انتخابات پیش‌رو است.

وی ادامه داد: نقش رسانه بر هیچ کس پوشیده نیست و رسانه‌ها نقش مؤثری در جهت تحقق شعار سال دارند.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها اعم از مجازی و غیرمجازی، روزنامه و هفته‌نامه و ... در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و یا کاهش حضور در صحنه انتخابات نقش مؤثری دارند.

رسانه‌ها نباید به ابزار تبلیغاتی شخص و گروه خاصی تبدیل شود

صابری ضمن توصیه به اصحاب رسانه و ذکر چند نکته مهم و اساسی و لزوم اجرای آن در تمامی زمینه‌ها گفت: جایگاه رسانه بالاتر از این است که به ابزار انتخاباتی و تبلیغاتی شخص و یا گروه خاصی تبدیل شود، اگر با دقت، ظرافت، و وسواس به جلو حرکت کنیم اعتماد بیشتری در مخاطب ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: در همه زمینه‌ها و فرصت‌ها به‌ویژه در ایام انتخابات باید رعایت قانون، اخلاق، ادب و آداب اسلامی، پایبندی و همدلی مدنظر قرار گرفته شود تا شور انتخاباتی در بین مردم افزایش یابد و انتخابات در صحت و سلامت برگزار شود.

این مسئول گفت: باید باور داشته باشیم کرامت انسانی در هر جایگاهی باید حفظ شود.

صابری با ذکر این مطلب که رسانه‌ها نباید به گونه‌ای برخورد کنند که حیثیت انسانی شخصی زیر سئوال برود، ادامه داد: باید تلاش کنیم امنیت، آرامش و آسایش در همه عرصه‌ها به‌ویژه در ایام انتخابات فراهم شود.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: اگر فضا به سمتی برود که مردم دلگیر و ناراحت شوند قطعاً در حضور مردم تأثیرگذار خواهد بود و باید به گونه‌ای عمل شود که آرامش و آسایش در جامعه لمس شود تا افراد در جهت احقاق حق خود که در انتخابات محقق می‌شود، منتفع شوند.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول