اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان خبر داد

بازدید مراکز خرید تضمینی گندم گلستان برای حفظ بهداشت و سلامتی

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: مراکز ذخیره‌سازی و خرید تضمینی گندم در سراسر استان از نظر حفظ بهداشت و سلامت کنترل و مورد بازدید‌های مختلف قرار می‎گیرند.

بازدید مراکز خرید تضمینی گندم گلستان برای حفظ بهداشت و سلامتی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، سیاوش حسین‌پور در حاشیه برگزاری جلسه هم‌اندیشی با مسئولان بانک سپه استان اظهار داشت: به منظور رفاه حال گندمکاران گلستانی در زمان تحویل گندم خود به مراکز خرید برنامه‌ریزی‌های کارشناسی و مدونی با همفکری و اعلام نظر مسئولان بانک سپه استان صورت گرفته است که حضور عامل بانک سپه در تمامی مراکز خرید از نمونه‌های مهم و بارز آن است.

وی تصریح کرد: با استقرار عامل بانک در مراکز خرید، کشاورزان می‌توانند هرگونه سوال و ابهامی که در عملیات بانکی مربوطه دارند از وی پرسش کرده و ایشان موظف است تا در حد امکان مشکل احتمالی را در محل رفع کند.

عضو هیئت مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور یادآور شد: با توجه به این امر که زمان آغاز خرید گندم در گلستان مصادف است با پیک خرید و پرداخت وجه گندمکاران دیگر استان‌های جنوبی کشور، مسئولان بانک سپه استان در تلاش هستند تا سیستم بانکی استان را با به‌روز نگاه داشتن این مرحله با موفقیت پشت سر بگذارد.

وی در خصوص اطلاع‌رسانی به کشاورزان گلستانی برای افتتاح حساب در بانک عامل افزود: برنامه‌ریزی شده است تا واحد روابط عمومی شرکت غله گلستان با همکاری روابط عمومی بانک سپه استان تراکت‌های اطلاع‌رسانی در این خصوص را در سراسر استان توزیع کند، همچنین طی چندین نوبت از طریق واحد خبر صدا و سیمای مرکز گلستان این موضوع اطلاع‌رسانی شده است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان خاطرنشان کرد: کارشناسان واحد آزمایشگاه مرکزی غله استان از تمامی مراکز خرید تضمینی گندم در سراسر استان در نوبت‌های مختلف بازدید کارشناسی به عمل آورده و نکته نظرات خود را برای حفظ بهداشت و سلامت مراکز ذخیره‌سازی اعلام کردند.

به منظور برگزاری هر چه کیفی‌تر امر خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان گلستانی جلسات هم‌اندیشی و کارشناسی بین مسئولان شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان و بانک سپه استان در نوبت‌های مختلف در حال برگزاری و تداوم است.

انتهای پیام/2307/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول