اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زمانیان در گفت‌وگو با فارس:

کسی که با ولایت زاویه داشته باشد شایسته رئیس‌جمهوری نیست

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که با ولایت زاویه داشته باشد فرد شایسته‌ای برای رئیس‌جمهوری نیست.

کسی که با ولایت زاویه داشته باشد شایسته رئیس‌جمهوری نیست

سعید زمانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: حضور سلایق مختلف و هرکسی که توان اجرای کشور را داشته باشد در انتخابات مانعی ندارد.

وی بر ضرورت حضور حماسی مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: انتخابات ریاست جمهوری رکن رکین حماسه سیاسی است و لازمه تحقق آن حضور باشکوه و حماسه‌گونه مردم در پای صندوق‌های رای است.

زمانیان تصریح کرد: برهمین اساس وظیفه مدیران و مسئولان اجرایی است تا با مهیا کردن شرایط و بسترهای لازم مردم را در تحقق این حماسه سیاسی کمک کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون باید فصل‌الخطاب همه افراد باشد، خاطرنشان کرد: امور و برنامه‌ها باید طبق قانون انجام گیرد تا کشور دچار مشکل نشود.

زمانیان با اشاره به ویژگی‎های فرد اصلح، اظهار کرد: ولایت‌پذیر بودن، التزام به قانون، تعهد، کاردانی، تخصص، اشراف به مسائل داخلی و بین‌المللی، بهره‌گیری از مشاوران و اطرافیان متعهد و متخصص از مهم‌ترین ویژگی‌های فرد اصلح است.

وی در ادامه به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: عمران و آبادانی شهرها و روستاها بستگی به عملکرد شوراهای اسلامی دارد برهمین اساس باید تلاش کرد تا افراد توانمندی را انتخاب کرد.

عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید تا می‎توان از موضع‌گیری انتخاب طایفه‌ای و قبیله‌ای پرهیز کرد و با انتخاب افراد اثرگذار و توانمند گام مهمی در رشد و آبادانی استان برداشت.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول