اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود:

حضور در انتخابات بیش از ملی بودن یک تکلیف شرعی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان شاهرود گفت: حضور گسترده در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است که همه باید در آن مشارکت کنند.

حضور در انتخابات بیش از ملی بودن یک تکلیف شرعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام حسین قرغی در نشست سیاسی که با حضور 110 نفر در مسجد سجادیه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز را مدیون فداکاری مردان بزرگی هستیم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های شبانه‌روزی مردان و زنان این مرز و بوم به دست ما رسیده است و ما باید پاسدار این خون‌های ریخته شده پای درخت انقلاب باشیم.

وی افزود: در طول 34 سال گذشته از انقلاب، با حضور در انتخابات مختلف سرنوشت کشور خود را به دست خویش رقم زده و این حیث در دنیا نمونه هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: اگر جان‏فشانی این همه شهید و ایثارگر نبود، معلوم نبود که اکنون ما در چه وضعی به سر می‌بردیم و حال و روز ما نیز مانند کشورهای منطقه و حتی بدتر از آنها بود.

تعیین سرنوشت؛ یک تکلیف شرعی و ملی

قرغی بیان داشت: امام راحل به ما عزت، استقلال، آزادی و بصیرت بخشید و این میراثی بزرگ است که به ما رسیده و ما نیز باید درست به نسل‌های بعدی منتقل کنیم، چیزی که دشمنان نمی‌خواهند.

وی ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند تا فرهنگ غنی ما را از ما بگیرند و فرهنگ غلط و منحرف خود را تحمیل کنند و باید بسیار هوشیار باشیم و مراقب خدعه و نیرنگ آنها باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به انتخابات پیش‏رو گفت: امسال انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را در پیش داریم و باید همه در این دو انتخابات حضور یابیم.

قرغی افزود: حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت خودمان یک تکلیف شرعی و ملی است و همگان باید با احساس وظیفه در این انتخابات حضور یافته و به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: شعار حماسه سیاسی با حضور حداکثری همه آحاد مردم و انتخاب اصلح تحقق پیدا می‌کند و باید این موضوع برای همگان روشن شود تا دشمنان از توطئه‌های خود طرفی نبندند.

انتهای پیام/2249/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول