اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 137

قندهاری: حضور حماسی در 15 خرداد زمینه‎ای برای خلق حماسه در انتخابات باشد

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: با حضور حماسی در مراسم 15 خرداد باید زمینه حماسه بزرگ 24 خرداد را فراهم کنیم.

قندهاری: حضور حماسی در 15 خرداد زمینه‎ای برای خلق حماسه در انتخابات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام غلامرضا قندهاری امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با گرامیداشت پنجاهمین سالگرد 15 خرداد و تبریک ایام‎الله رجب اظهار داشت: همه می‎دانیم مبداء انقلاب اسلامی ایران از 15 خرداد بوده که این مهم ریشه در فرهنگ عاشورا دارد.

وی تصریح کرد: اگر تا به حال انقلاب اسلامی حفظ شده است به این دلیل بوده که ما از آن خاستگاه فاصله نگرفتیم و نائب امام زمان «مقام معظم رهبری» این علم را پس از دریافت از رهبر کبیر انقلاب با قدرت به پیش می‎برند.

برنامه‎های 15 خرداد جدی گرفته شود/ برگزاری بیش از 5 هزار برنامه فرهنگی در گلستان

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه برنامه‎های برگزاری مراسمات 15 خرداد باید جدی گرفته شود، اذعان کرد: مدیران دستگاه‎های اجرایی در این راستا با جدیت ورود کنند تا شاهد مراسمی با شکوه در سطح استان باشیم.

قندهاری متذکر شد: در سال حماسه سیاسی باید قبل از اینکه حماسه بزرگی در انتخابات بیافرینیم حماسه باشکوهی را در 15 خرداد رقم بزنیم.

وی از تلاش مدیران دستگاه‎های اجرایی استان در برگزاری برنامه‎های دهه فجر انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کرد و افزود: بیش از 5 هزار برنامه فرهنگی و تبلیغی در استان با موضوعات مختلف برگزار شد و با تشکیل کمیته‎هایی شاهد برگزاری برنامه‎های درخور دهه فجر در سطح استان بودیم.

تجلیل از دست‎اندرکاران ستاد دهه فجر و راهیان نور گلستان

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: به پاس تلاش‎های مدیران دستگاه‎های اجرایی در برگزاری مراسم دهه‎فجر از 60 مدیر استانی با لوح تقدیری تجلیل خواهد شد.

در این مراسم از تعدادی از دست‎اندرکاران ستاد دهه فجر استان «علیرضا جمشیدی معاون سیاسی استاندار»، «حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان»، «احمدی فرماندار گرگان»، «حجت‎الاسلام فتحی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس» تقدیر به عمل آمد.

همچنین از دست‎اندرکاران ستاد راهیان نور استان گلستان نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/83001/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول