اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس:

دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری نسخه دوران مصدق را پیچیده است

نماینده مردم لردگان در مجلس گفت: جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و انگلیس سعی دارد نسخه دوران مصدق را برای انتخابات ریاست جمهوری بپیچد.

دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری نسخه دوران مصدق را پیچیده است

مجید جلیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: 34 سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این سال‌ها ایران اسلامی با اقتدار و عزت در عرصه بین‌المللی پیشرفت کرده و در طول این سال‌ها با صدور ارزش‌های خود در تغییر گفتمان جهانی نقش بی‎بدیلی ایفا کرده است.

وی افزود: این در حالی است که در همین مدت دشمنان انقلاب و نظام با بهره‌گیری از هر ترفند و توطئه قصد تضعیف و براندازی نظام را داشته و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

جلیل با بیان اینکه تشکیل دولت‌های ناکارآمد در ایران در اولویت برنامه‌های استکباری دشمن بوده است، تصریح کرد: در راستای تحقق چنین هدفی جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و انگلیس سعی دارد در زمان فعلی نسخه دوران مصدق را برای کشور پیاده کند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی ایجاد شکاف بین دولت و ولایت را مهم‌ترین برنامه دشمن در زمان فعلی دانست و گفت: دشمن قصد دارد تا میان روحانیت با محوریت ولایت و دولت فاصله ایجاد کند تا بتوانند همانند دوران نخست‌وزیری مصدق نظام را سرنگون کند.

جلیل خاطرنشان کرد: برهمین اساس دشمن از هرگونه اختلاف دولت‌ با ولی‌فقیه استقبال می‌کند و از هر ابزاری برای ایجاد و تشدید این شکاف بهره می‌گیرد.

وی بر ضرورت وحدت و یکپارچگی سران قوا و تبعیت محض از ولی‌فقیه تاکید کرد و افزود: عاملی که می‌تواند تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کند و آن‌ها را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارد، وحدت و یکپارچگی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را محک بزرگی برای ملت ایران برشمرد و اظهار کرد: تحقق حماسه سیاسی و انتخاب فرد اصلح می‎تواند مردم کشور را از این آزمون نیز موفق و سربلند بدارد.

انتهای پیام/68004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول