اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

حضور آگاهانه مردم در انتخابات سربلندی کشور را رقم می‌زند

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مسئله‏ حضور ملت ایران در صحنه‌هاى مختلف اداره‏ کشور یک پدیده‏ بسیار برجسته و ممتاز برای نظام مردم‌سالاری دینی است.

حضور آگاهانه مردم در انتخابات سربلندی کشور را رقم می‌زند

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، شرکت در انتخابات را یکی از مظاهر نمایان و نشان‏‌دار اعتماد مردم به نظام دانست و افزود: برگزاری انتخابات پرشکوه در نظام جمهورى اسلامى، همیشه یک مقطع درخشان براى ملت ایران بوده و آثار و برکات حضور گسترده مردم در انتخابات، بلافاصله در مسائل داخلی و بین‌المللی خود را نشان می‌دهد.

وی برگزاری پرشور انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را تجلی اراده ملی برای ساختن فردایی بهتر و تضمینی برای قوام و اعتبار کشور اعلام کرد و گفت: اگر در این انتخابات انسان‌هاى صالح، کارآمد، بانشاط، مؤمن، نجیب و امین انتخاب شوند قطعا کشور شاهد جهشی بزرگ برای پیشرفت و توسعه خواهد بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انجام کارهای بزرگ نیازمند خرد جمعی، کار و تلاش فراگیر و استفاده بهینه از فرصت‌ها و امکانات است، افزود: استقبال خوب مردم از انتخابات و برگزیده شدن افراد اصلح در واقع پافشاری بر همین الزامات و حفظ استقلال و عزت ملى و پیشرفت همه جانبه کشور است.

این کارشناس مسائل سیاسی، نقش مردم در تحقق برنامه‌ها و اهداف پیش‌بینی شده برای کشور حیاتی دانست و گفت: با توجه به جایگاه مهم مردم در شکل گیری نهادهای کشور از جمله ریاست قوه مجریه و شوراهای شهر و روستا، انتخاب افراد صالح برای تصدی این مسئولیت‌ها می‌تواند دستیابی به اهداف متعالی نظام از جمله موارد پیش بینی شده در چشم انداز بیست ساله کشور را تسهیل کند.

شایق تاکید کرد: حضور آگاهانه در انتخابات می‌تواند تحقق آرمان مشترک ملت ایران که همانا عزت و سربلندی کشور است را به دنبال داشته باشد و این امر همان حماسه سیاسی است که باعث امید بخشی، تقویت عقلانیت، وحدت ملی، اولویت بندی مسائل و از همه مهم‌تر تقویت وحدت و انسجام ملی برای برداشتن گام های بزرگ تر و اساسی‌تر در آینده خواهد شد.

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند انتخابات حق و در عین حال تکلیف مردم است و هیچ‌گونه سستی و بی‌تفاوتی در این رابطه از هیچکس پذیرفتنی نیست و اگر در اثر غفلت و بی‌تفاوتی برخی‌ها خساراتی از داخل و خارج به کشور تحمیل گردد مسئولیت این امر متوجه همه افرادی خواهد بود که در انجام وظیفه خود دچار شک و تردید شده و با این چنین مسئله مهمی، مسئولانه برخورد نمی‌کنند.

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول