اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

تعامل همه‌جانبه مسئولان اجرایی در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد مؤثر است

فرماندار بویراحمد، همکاری آموزش و پرورش این شهرستان با ستاد انتخاباتی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: تعامل همه‌جانبه مسئولان اجرایی برای خلق حماسه 24 خرداد مهم و مؤثر است.

تعامل همه‌جانبه مسئولان اجرایی در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد، دستورکار اصلی جلسه را بررسی راهکارها و اجرای باشکوه انتخابات 24 خرداد عنوان کرد و گفت: تشخیص خوب از بد و حق از باطل در شرایط  کنونی بسیار سخت است؛ از این رو باید آگاه‌سازی لازم در راستای انتخاب اصلح انجام شود.

فرماندار بویراحمد، تشخیص شرایط کنونی را نیازمند عمل به تقوا عنوان کرد و گفت: توجه به بیانات مقام معظم رهبری در راستای انتخاب شخص اصلح برای اداره کشور می‌تواند نقش مؤثر و راهگشایی برای عموم مردم و مسئولان باشد.

وی با تأکید به مدیران نهادها و دستگاه‌های شهرستانی اذعان کرد: با توجه به پایان کار دولت دهم هیچ مسئولی نباید مبنای کار خود را پایان کار دولت قرار دهد؛ از این رو باید هر مدیری مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهد و در خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی و قصوری انجام ندهد، چراکه هیچگونه بهانه‌ای قابل قبول نیست.

مسئول ارشد اجرایی در بویراحمد، مهم‌ترین رخداد سیاسی در ایران را انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و ابراز داشت: این انتخابات در تمامی امور مردم، شئونات و زندگی آنها تأثیرگذار خواهد بود؛ از این رو مسئولان باید شرایط لازم برای برگزاری و حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنند.

ثبت‌نام 1400 داوطلب بویراحمدی برای انتخابات شوراها

وی، اشاره‌ای به تعداد داوطلبان شرکت در انتخابات شوراها کرد و متذکر شد: هزار و 400 داوطلب برای انتخابات شوراها ثبت‌نام کردند و با وجود اینکه 40 درصد از جمعیت استان در شهرستان بویراحمد ساکن هستند در جهت کار وضعیت متفاوتی نسبت به دیگر شهرستان‌ها داریم.

فرماندار بویراحمد، تبلیغات زودهنگام کاندیدها را شائبه‌ای غیرقانونی دانست و عنوان کرد: در صورت هرگونه تبلیغ زودهنگام کاندیدا نوعی جرم محسوب می‌شود و با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وی با تأکید به تمامی نهادها و دستگاه‌های دولتی اذعان کرد: به منظور حساسیت موضوع و توجه به امر انتخابات، دستگاه‌ها با همه قوا و امکانات وارد عرصه شوند تا انتخاباتی سالم و پرشور و با حضور حداکثری مردم را خلق کنیم.

استفاده از امکانات دولتی در انتخابات جرم محسوب می‌شود

الفونه تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید در انتخابات بی‌طرف باشند و اجازه هرگونه سوء‌استفاده از امکانات دولتی به شخص یا گروه خاصی داده نشود و در صورت هرگونه استفاده انتخاباتی از اموال دولت جرم محسوب می‌شود و با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

مسئول ارشد اجرایی در بویراحمد با توجه به میزان نیاز امکانات برای برگزاری انتخابات ابراز داشت: با توجه به اینکه 200 کامپیوتر مورد نیاز ستاد انتخاباتی این شهرستان است؛ از این رو از تمامی دستگاه‌ها و نهادها تقاضا می‌شود، همکاری لازم با این ستاد را داشته باشند.

فرماندار بویراحمد، تعامل آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با ستاد انتخاباتی شهرستان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: دستگاه‌ها براساس قانون مکلف هستند، تمامی امکانات مورد نیاز ستاد انتخاباتی را به فرمانداری این شهرستان تحویل دهند.

الفونه، تعداد نیروی مورد نیاز در انتخابات پیش‌رو را بیش از شش هزار نفر عنوان کرد و یادآور شد: سعی شود نیروی موردنیاز از دستگاه‌های دولتی باشد و افرادی که با ستاد انتخاباتی همکاری دارند به صورت متمرکز حق‌الزحمه آنها به حسابشان واریز می‌شود.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول