اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل جمعیت جهادگران ایران اسلامی:

قهرمان اصلی خلق حماسه سیاسی ملت است

دبیر کل جمعیت جهادگران ایران اسلامی با تاکید بر اینکه هر حماسه نیاز به قهرمان دارد، گفت: قهرمان اصلی خلق حماسه ملت ایران هستند.

قهرمان اصلی خلق حماسه سیاسی ملت است

وهاب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با زمان ارائه لیست نهایی جمعیت جهادگران برای شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: جمعیت جهادگران ایران اسلامی سوم خرداد ماه و هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت لیست نهایی خودش را برای شورای اسلامی شهر تهران اعلام می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه جهاد فقط در میدان جنگ نیست، عنوان کرد: امروز در عرصه سیاست نیاز به جهاد، قابل مشاهده است.

عزیزی در ادامه روحانیون، اساتید دانشگاه، دانشجویان و اصحاب رسانه را از محورهای ارزشمند جمعیت جهادگران ایران اسلامی دانست و گفت: این جمعیت برای مجلس هفتم، هشتم و نهم لیست ارائه داد و در عرصه‌های مختلف حضور خود، روحانیون، اساتید دانشگاه، دانشجویان و اصحاب رسانه را محور حرکت و فعالیت‌هایش قرار داده است و در آخرین همایش جمعیت شاهد حضور پرشور بیش از 150 روحانی بودیم.

عزیزی با تاکید بر اینکه جمعیت جهادگران ایران اسلامی موفقیت خوبی در شورای اسلامی شهر تهران کسب می‌کند، عنوان کرد: اعتقاد ما در ارتباط با شورای اسلامی شهر تهران این است که باید برنامه فعلی مدیریت شهری تهران با مدیریت و تدبیر قالیباف ادامه یابد و لیست شورای اسلامی شهر تهران علاوه بر پیگیری سیاست‌های مدیریت شهری فعلی باید به تکمیل آن بپردازد.

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول