اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

«حماسه اقتصادی» تنها با حمایت از «جهاد اقتصادی» محقق می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، تحقق حماسه اقتصادی را نیازمند یک حمایت همه جانبه از جهاد اقتصادی دانست.

«حماسه اقتصادی» تنها با حمایت از «جهاد اقتصادی» محقق می‌شود

آیت‌الله حسن عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: رویکرد مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر به مسئله مهم اقتصادی، برای رسیدن کشور به خودکفایی و بی‌اثر گذاشتن تهدیدها و تحریم‌های استکبار جهانی است.

وی افزود: یکی از بخش‌هایی که در اقتصاد کشور رشد قابل توجهی داشته بخش کشاورزی است که طی سال‌های اخیر تعادل واردات و صادرات محصولات کشاورزی را به سود کشور رقم زده است.

نماینده ولی‌فقیه وزارت جهاد کشاورزی، رشد هفت درصدی اقتصادی سال گذشته در وزارت کشاورزی نسبت به سایر وزارتخانه‌های اقتصادی کشور را برای رسیدن به حماسه اقتصادی حائز اهمیت دانست و گفت: وزارت کشاورزی در حالی رشد هفت درصدی اقتصادی خود در سال گذشته را تجربه کرد که برخی از وزارتخانه‌های اقتصادی نه تنها رشد نداشته‌اند بلکه عقب‌گرد نیز داشته و راندمان عملکرد آنها در حد صفر و پایین‌تر از آن را نشان می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه وزارت جهاد کشاورزی یادآور شد: بر اساس آمار و گزارشات ارائه شده، رشد اقتصادی بخش کشاورزی ایران در سالی که به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری مزین شده است بیشتر از هفت درصد است. 

عالمی، دورنمای حماسه را اوج قله دانست و با اشاره به اینکه برای رسیدن به اوج قله حماسه، نیاز به برداشتن گام‌های بلند در هر دو بخش است گفت: برای تحقق حماسه در سال جاری خداوند باب رحمت را برای بندگانش گشوده است و نزولات جوی امسال نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

وی همچنین حضور همگانی تمامی واجدین شرایط در پای صندوق‌های رأی را برای تحقق حماسه سیاسی ملت ایران لازم دانست و گفت: حضور همگانی واجدین شرایط رأی در انتخابات پیش رو علاوه بر تحقق حماسه سیاسی، استکبار جهانی را متقاعد می‌کند تا از مواضع خود عقب‌نشینی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی متذکر شد: حضور همگانی مردم در انتخابات، موجب خواهد شد تا استکبار جهانی از مواضع خود عقب‌نشینی کند.  

انتهای پیام/2406/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول