اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

حمایت از فعالان عرصه‌های تولید گامی مهم در تحقق حماسه اقتصادی است

فرماندار بیجار گفت: افرادی که در مسیر تولید و پیشرفت حرکت می‌کنند باید مورد حمایت قرار گیرند چرا که این مسئله در تحقق حماسه اقتصادی تأثیری مستقیم دارد.

حمایت از فعالان عرصه‌های تولید گامی مهم در تحقق حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی امروز در حاشیه بازدید از وضعیت چند کارگاه تولیدی در نقاط مختلف شهرستان بیجار اظهار کرد: حمایت از فعالان عرصه اقتصاد زمینه را برای تولیدات ملی و حرکت به سمت مصرف تولیدات داخلی و تحقق شعار سال فراهم خواهد کرد.

فرماندر بیجار خاطرنشان کرد: حمایت از فعالان عرصه تولید و ایجاد بستری مناسب و  امید و رفاه و امنیت شغلی موجب ایجاد حرکت کشور در مسیر پیشرفت سریع‌تر و آسان‌تر خواهد شد و حمایت از این قشر زحمت‌کش از وظایف خطیر مسئولان است.

وی تکریم فعالان عرصه‌های تولیدی و اقتصادی را گامی مهم در تحقق حماسه اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: افزایش خدمت‌رسانی به صنعتگران و متقاضیان سرمایه‌گذاری و همچنین توسعه و آماده‌سازی زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی و حمایت از صنایع کوچک در راستای این هدف است.

کریمی اضافه کرد: افزایش تولید و رسیدن به اوج خودکفایی هدف همه فعالان عرصه تولید و کسانی است که برای سربلندی ایران اسلامی گام بر می‌دارند.

وی افزود: باید بر دستان خاکی فعالان عرصه تولید بوسه زد چرا که این دستان خاکی بسیار ارزشمند و در راستای تحقق آرمان‌های کشور مفید هستند.

فرماندار بیجار بیان کرد: تولیدکنندگان داخلی اعم از مدیران بنگاه‌ها، کارگران و سرمایه‌گذاران و فعالان عرصه تولید داخلی نیز باید تولیدات خود را به صورت درست و کامل و با کیفیت خوب ارائه دهند.

کریمی تصریح کرد: تحقق شعار حماسه اقتصادی نیازمند تلاش همگانی است و صنعتگران و فعالان عرصه تولید می‌توانند با افزایش کیفیت محصولات تولیدی و ارتقاء بهره‌وری نقش بسزایی در محقق شدن این شعار ایفا کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم فعالان عرصه تولید گفت: فعالان اقتصادی جهادگران خودکفایی و توسعه کشور هستند که حمایت از آنها حمایت از آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار بیجار در پایان به حضور قشر فعال در عرصه تولید در انتخابات و خلق حماسه سیاسی نیز اشاره کرد و ادامه داد: یکی دیگر از ارکان اصلی شعار امسال ایجاد حماسه سیاسی است که امید می‌رود با ایجاد فضایی مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، و کارگاه‌های تولیدی هر چند کوچک زمینه حضور پرشور و گسترده صنعتگران و فعالان عرصه تولید در انتخابات ریاست جمهوری فراهم شود.

انتهای پیام/79015/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول