اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد:

نفت گچساران قطب مهم خلق حماسه اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد است

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت نفت و گاز گچساران قطب مهم و اصلی خلق حماسه اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد است.

نفت گچساران قطب مهم خلق حماسه اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد است

  به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مسلم رحیمی در آیین افتتاح ساختمان جدید روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: مجموعه روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مجموعه‌ای خوب و باعظمت بوده که دارای فعالیت‌های مطلوبی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و روابط عمومی است.

وی با اشاره به بازدید خود از قسمت‌های مختلف ساختمان جدید روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران افزود: همانگونه که این شهرستان به بام نفتی ایران مشهور است پیشنهاد می‌کنم؛ روابط عمومی این شرکت به پایگاه اطلاع‌رسانی شهرستان تبدیل شود.

گچساران دارای دو دفتر نمایندگی صدا و سیما است

رحیمی ابراز داشت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دومین دفتر نمایندگی صدا و سیمای استان در گچساران در شرکت نفت این شهرستان افتتاح شد و بیشترین گزارش‌های خبرهای اخبار 14 و 21 از حوزه نفت و گاز گچساران بود.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که اندیشمندان، صاحب‌نظران و متخصصان حوزه نفت افتخاری برای ما هستند، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» ابراز داشت: با توجه به فرمایشات رهبری مبنی بر تجلی حماسه سیاسی در 24 خردادماه، مردم ولایت‌مدار و آگاه ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات این حماسه را خلق خواهند کرد.

صدا و سیما در خدمت شرکت نفت گچساران خواهد بود

رحیمی ابراز کرد: قطعاً حماسه سیاسی و اقتصادی که مقام معظم رهبری امسال بر آن تأکید دارند، مورد بسیار مهم و حساسی بوده و در کهگیلویه و بویراحمد قطب بسیار مهم حماسه اقتصادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران است.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان با همه امکانات در خدمت همه زحمت‌کشان، متخصصان متعهد و پرتلاش صنعت نفت گچساران و مردم این شهرستان خواهد بود.

رحیمی ضمن تبریک به مناسبت روز روابط عمومی به عوامل و مسئولان روابط عمومی نفت و گاز گچساران و قهرمانی تیم فوتبال نفت و گاز این شهرستان و راهیابی به لیگ دسته اول کشور گفت: استعدادهای مستعد در ورزش نفت و گاز گچساران به ویژه فوتبال این شهرستان جای تقدیر و امیدواری برای کهگیلویه و بویراحمد دارد.

انتهای پیام/82014/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول