اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست با روابط‌عمومی‌های آموزش و پرورش مطرح شد

تأکید مسئولان کهگیلویه و بویراحمدی بر نقش روابط عمومی‌ها‌ در خلق حماسه سیاسی

مسئولان کهگیلویه و بویراحمدی در نشست با روابط‌ عمومی‌های آموزش و پرورش این استان از نقش آنان در فراهم ساختن بستر حماسه سیاسی سخن به میان آوردند.

تأکید مسئولان کهگیلویه و بویراحمدی بر نقش روابط عمومی‌ها‌ در خلق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامعلی رضوانی ظهر امروز در گردهمایی مسئولان روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ارتباط مناسب و مستمر با ارباب رجوع داشتن گوش شنوا، زبان صریح و قلمی روان از شاخص‌های یک روابط عمومی موفق است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ارتباط دو جانبه در صورت تفاهم و اعتماد دو طرفه بسیار تأثیرگذار و ارزنده است.

رضوانی گفت: لازم است برای پیشبرد اهداف، ارتباط محترمانه و منطقی با همکاران، مردم، مدیران و رسانه‌ها از سوی روابط عمومی‌ها برقرار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به پیشرفت روزانه علم و فناوری در جهان و ضرورت استفاده از شیوه‌های اطلاع رسانی نوین روابط عمومی‌ها باید به فناوری روز مجهز باشند.

وی گفت: نظم و تقوا، حسن خلق، وجدان کاری، پرهیز از تک روی، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، داشتن روحیه انقلابی و جهادی از دیگر ویژگی‌های مهم روابط عمومی است.

رضوانی به انتخابات 24 خرداد اشاره کرد و  افزود: روابط عمومی‌ها به عنوان عناصری تأثیرگذار نقش اساسی در آگاه‌سازی جامعه و بسترسازی مشارکت عمومی و خلق حماسه‌ای جاوید در این انتخابات مهم هستند.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد هم در دیدار با مسئولان روابط عمومی آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پرورش ماندگارترین دستگاه است و اطلاع‌رسانی و ارتباطات مردمی و تعامل با مردم، دستگاه‌های اجرایی و رسانه از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

مسلم رحیمی افزود: تبیین جایگاه ویژه معلم به عنوان متولی تربیت آینده‌سازان جامعه با پیوند آموزش و پرورش و اولیاء و مربیان با دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها تحقق می‌یابد.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم استان مبنی بر عناد دشمنان نظام و جلوگیری از تحقق حماسه سیاسی اشاره و خاطرنشان کرد: مردم ما با بصیرت، آگاهی و ولایتمداری خواسته مقام معظم رهبری را محقق و آن را خلق خواهند کرد و نقش رسانه و روابط عمومی در این بستر اساسی و حساس است.

مدیرکل صدا و سیمای استان از پخش ویژه برنامه زنده تلویزیونی با محوریت انتخابات تجلی حماسه سیاسی اشاره کرد و گفت: با توجه به تقارن ایام برگزاری انتخابات با ماههای مبارک رجب و شعبان این برنامه با محوریت حماسه سیاسی و در قالب جشن‌های متنوع و در فضای آزاد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این بستر از عقاید، نظرات کارشناسی اساتید دانشگاه، نخبگان دانشجویان و معلمان، کارشناسان عرصه‌های مختلف استفاده خواهد شد.

رحیمی یادآور شد: در تبادل نظر فکری مجموعه آموزش و پرورش در عقیده و ساخت برنامه‌ها استفاده خواهد شد. 

انتهای پیام/82009/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول