اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

آموزش 2 میلیون نفر ساعت در موسسات کارآموزی آزاد زنجان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای زنجان گفت: سال گذشته به بیش از 2 میلیون و 911 هزار و 862 نفر ساعت در موسسات کارآموزی آزاد استان آموزش‌های مهارتی ارائه شده است.

آموزش 2 میلیون نفر ساعت در موسسات کارآموزی آزاد زنجان

قاسم صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اهمیت و حمایت از بخش خصوصی مطابق با اصل 44 قانون اساسی اشاره کرد و افزود: حمایت از این بخش‌ها با در نظر گرفتن قوانین، آیین‌نامه‌ها و سیاست‌های سازمان فنی و حرفه‌ای و استفاده از امکانات موجود در بخش خصوصی برای رسیدن به اهداف دولت است.

وی اضافه کرد: با خلاقیت، دانش و مهارت موسسات و آموزشگاه‌ها رشد و پویایی هر چه بیشتر فعالیت بخش‌های غیر‌دولتی در حوزه آموزش‌های مهارتی فراهم می‌شود.

مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته 11 هزار و 676 نفر از کارآموزان از موسسات کارآموزی آزاد بوده‌اند، تصریح کرد:‌ این تعداد افراد معادل 2 میلیون و 911 هزار و 862 نفر ساعت در آموزشگاه‌های آزاد استان زنجان آموزش دیده‌اند.

وی تعداد کل آموزشگاه‌های آزاد استان زنجان را 176 آموزشگاه اعلام کرد و افزود: برای افزایش توانایی‌های تخصصی و عمومی مدیران و مربیان موسسات کارآموزی آزاد، 61 نفر از مدیران آموزشگاه‌ها در دوره‌های ویژه مدیران شرکت کردند.

صیادی ادامه داد: همچنین 45 نفر از مربیان آموزشگاه‌ها در دوره‌های تخصصی و 151 نفر از مربیان در دوره‌های عمومی فنون تدریس شرکت کردند.

وی تعداد موافقت‌نامه‌های صادر شده توسط فنی و حرفه‌ای را 60 فقره اعلام کرد و گفت: سال گذشته 160 کارت مربیگری، 60 کارت مدیریت و 17 پروانه تاسیس صادر شده است.

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول